همه چیز برای قهرمانی یاران احمد نوراللهی آماده است
همه چیز برای قهرمانی یاران احمد نوراللهی آماده است
با توجه به شرایط جدول لیگ حرفه‌ای امارات، بعید به نظر می‌رسد که یاران احمد نوراللهی عنوان قهرمانی فصل را از دست بدهند.

به گزارش حاشیه ورزش

در پایان هفته بیست و چهارم لیگ حرفه‌ای امارات و در فاصله دو هفته تا پایان مسابقات، شباب الاهلی با 51 امتیاز در صدر جدول گرفته و العین و الوحده با 48 امتیاز به ترتیب رتبه دوم و سوم را به خود اختصاص داده‌اند و با این شرایط این احتمال وجود دارد که سه تیم در پایان لیگ امتیاز برابری داشته باشند.

بر اساس بند 15 آیین‌نامه ادنوک لیگ امارات، زمانی که امتیاز بیش از دو تیم در جدول رده‌بندی لیگ برابر باشد، باید به اختلاف امتیاز تیم‌ها در مسابقات رو در رو رجوع کرد و در صورتی که این امتیاز هم برابر باشد، تفاضل گل تیم‌ها در مسابقات رو در رو بررسی خواهد شد.

بر اساس این بند، در صورتی که شباب الاهلی در یکی از دو مسابقه باقی‌مانده خود پیروز شود و در یک مسابقه شکست بخورد و در طرف مقابل العین و الوحده 6 امتیاز از دو بازی کسب کنند، امتیاز تیم‌ها در بازی‌های رو در رو در نظر گرفته می‌شود اما در این صورت هم شباب الاهلی که در دو بازی برابر الوحده و العین پیروز شده و دو بازی دیگر به تساوی 1-1 رسیده است، 8 امتیازی خواهد داشت تا باز هم برتری خود را حفظ کند.

در واقع حتی کسب یک پیروزی هم باعث می‌شود تا یاران احمد نوراللهی جام را بالای سر ببرند و بسیار بعید به نظر می‌رسد شباب الاهلی که پس از تقابل با بنی یاس در هفته دوازدهم در هیچ مسابقه‌ای شکست نخورده، موفق به کسب یک پیروزی از دو بازی باقی‌مانده نشود.