هندبال مشهد چشم ‌و چراغ ورزش استان
هندبال مشهد چشم ‌و چراغ ورزش استان
مولتی کافه با هندبالیست‌های جوان و با آتیه به‌عنوان نماینده هندبال خراسان رضوی در لیگ دسته اول کشور حضور یافت و با پیروزی در برابر حریفان موفق به صعود به مرحله پایانی مسابقات دسته اول باشگاه‌های کشور شد.

به گزارش حاشیه ورزش 

مجید خروشی-

رییس هیات هندبال خراسان رضوی دراین‌باره گفت:تیم مولتی کافه نماینده هندبال استان  که با ترکیبی کاملا جوان و با حمایت هیات هندبال خراسان رضوی و شرکت مولتی کافه در مسابقات دسته اول باشگاه‌های کشور در گروه A به میزبانی خرم‌آباد لرستان حضور یافته بود  ۱۷ آذرماه در آخرین دیدار در مقابل نماینده سمنان(گرمسار)قرار گرفت و با پیروزی 26بر 23جواز حضور در مرحله بعدی مسابقات را دریافت کرد.

رضا علیزاده افزود:شاگردان محسن فخار و نوید قندی که در اولین دیدار مقابل پلیمر خرم‌آباد که با هزینه قابل‌توجه و به خدمت گرفتن بازیکنان غیربومی در دیداری سخت و پایاپای بانتیجه 24بر 22شکست‌خورده بود برای صعود راهی جز شکست حریفان نداشت و در ادامه مسابقات موفق شد ابتدا نماینده یزد را بانتیجه  33بر 24 شکست دهد و در آخرین دیدار نماینده سمنان را از پیش رو برداشت و به جمع ۸تیم پایانی دسته اول باشگاه‌های کشور راه یافت.

وی یادآور شد:مسابقات دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور به‌صورت هم‌زمان در ۴گروه و در ۴نقطه کشور برگزار  و از هر گروه دو تیم به مرحله بعدی راه پیدا خواهند کرد و درنهایت دو تیم پایانی به لیگ برتر کشور راه خواهند یافت.

به گفته علیزاده ریس هیات هندبال خراسان رضوی این تیم با ترکیبی کاملا جوان و با استفاده از بازیکنان نوجوان و جوان و امید در حالی با حمایت مولتی کافه پا به مسابقات گذاشت که تمامی بازیکنان صاحب‌نام مشهدی هم‌اکنون در باشگاه‌های مختلف کشور در لیگ برتر حضور دارند و امکان حضور و یاری نداشتند.

هدف‌گذاری هیات هندبال برای این تیم جوان با آتیه در مرحله اول  حضور شایسته و باقی ماندن در دسته اول کشور و در مرحله بعدی تلاش برای کسب قهرمانی و حضور در لیگ برتر کشور است.

وی تصریح کرد:در بخش آقایان در حال حاضر بعد از چند سال هندبال خراسان رضوی موفق شده است پیکان خراسان را در لیگ برتر و مولتی کافه را دردسته اول داشته باشد  و تیم‌های تربت‌جام و قوچان و تربت‌حیدریه و سرخس را برای مسابقات دسته دوم و سوم باشگاه‌های کشور معرفی کند و علاوه بران در بخش  بانوان تیم‌های برزین  در دسته اول و تیم‌های تبادکان  مشهد و اساطیر شرق در دسته دوم  کشور حضور خواهند داشت.

  • نویسنده : مجید خروشی