هندبال پیکان سبزوار میزبان سپاهان
هندبال پیکان سبزوار میزبان سپاهان
تیم هندبال پیکان سبزوار نماینده خراسان رضوی در هفته چهارم سی و پنجمین دوره مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور جمعه 6آبان ماه میزبان سپاهان اصفهان خواهد بود.

به گزارش حاشیه ورزش 

مجید خروشی- بعد از 3شکست متوالی تیم هندبال پیکان سبزوار در هفته‌های اول ،دوم و سوم رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان کشور این تیم میزبانی صدرنشین این دوره از مسابقات خواهد بود که امیدواریم با شناختی که کادر فنی از این تیم در هفته اول مسابقات پیداکرده است اولین طعم شیرین پیروزی را در سبزوار بچشد و از میزبانی کمال استفاده را ببرد.

بر اساس این گزارش تیم هندبال پیکان سبزوار نماینده خراسان رضوی در سی و پنجمین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال مردان در اصفهان با نتیجه ۲۰ – 30 در برابر تیم هندبال پرواز هوانیروز اصفهان سومین شکست خود را تجربه کرد. و زنگ خطر برای کادر فنی به صدا درآمد.

تیم هندبال پیکان سبزوار در هفته اول و دوم در برابر تیم های سپاهان نوین اصفهان با نتیجه 32 بر 23 و همچنین در برابر تیم هندبال زاگرس اسلام‌آباد با نتیجه 34 بر 25 شکست خورد

سومین دیدار پیکان سبزوار برای بازیکنان جوان، جویای نام و بومی سبزوار بسیار حساس بود که در صورت پیروزی می‌توانست  قفل ناکامی‌ها برای این تیم بازشود.که متاسفانه این امر تحقق پیدا نکرد.

دبیر هیات هندبال خراسان رضوی دراین‌باره گفت: تیم هندبال سبزوار متشکل از بازیکنان بومی هستند که هنوز به انسجام تیمی دست پیدا نکرده‌اند و 2باخت برابر تیم‌های سپاهان و زاگرس نشان داد تیم هندبال پیکان نیاز به انجام بازی‌های تدارکاتی دارد تا ارنج اصلی تیم شناسایی شود البته این رقابت‌ها فرصت خوبی است تا ترکیب نهایی تیم شناخته شود و امیدواریم در هفته سوم ورق به نفع نماینده خراسان رضوی برگردد.

علیرضا قندی افزود: تیم هندبال پیکان سبزوار با توجه به سبقه و تجربه‌ای که در میان بازیکنان و مربیان وجود دارد به‌طورقطع در روزهای آینده بهتر و آماده‌تر در برابر حریفان قرار خواهد گرفت و به نتایج امیدوارکننده دست پیدا خواهد کرد.

وی  با اشاره به این‌که  سی و پنجمین دوره لیگ برتر هندبال کشور در تسخیر اصفهانی‌هاست خاطرنشان کرد: در مرحله نخست بازی‌ها به‌صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و 12 تیم حاضر در لیگ برتر به‌صورت رفت‌وبرگشت دیدارهای خود را دنبال خواهند کرد و همین موضوع فرصت خوبی برای نماینده خراسان رضوی خواهد بود که فرصت سوزی نکند و با کسب نتیجه برتری در هفته چهارم شانس خود را برای صعود از مرحله اول مسابقات بیشتر کند.

قندی یادآور شد: سی و پنجمین دوره لیگ برتر هندبال مردان ایران  با حضور ۱۲ تیم دنبال می‌شود که با توجه به این‌که این ر قابت ها به‌صورت رفت‌وبرگشت برگزار می‌شود .پیکان می‌تواند از فرصت میزبانی در هفته چهارم استفاده کند و نوار شکست‌های خود را به پایان برساند.

در هفته سوم دیدارهای لیگ برتر هندبال مردان، سپاهان اصفهان موفق شد در خانه با نتیجه ۳۶ بر ۲۰ مقابل صنعت مس کرمان به پیروزی دست پیدا کند و همچنان صدرنشین جدول رده‌بندی باقی بماند.

همچنین نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با نتیجه ۳۱ بر ۲۳ مقابل سپاهان نوین اصفهان به پیروزی رسید. با این پیروزی کازرونی‌های جایگاه دوم را در جدول رده‌بندی کسب کردند.

در دیگر دیدار این هفته دو تیم نخلستان دشتستان و زغال‌سنگ طبس به‌تساوی رضایت دادند.

همچنین تيم‌های گیتی پسند اصفهان، پرواز هوانیروز اصفهان و رعد پدافند البرز موفق به کسب اولین پیروزی خود در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر شد.

هفته چهارم سی پنجمین دوره رقابت‌های هندبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور جمعه 6آبان ماه برگزار و در حساس‌ترین این دیدارها تیم هندبال پیکان سبزوار میزبان تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان خواهد بود.

بر اساس برنامه فدراسیون سایر دیدارها راس ساعت 16 برگزار و تیم‌های اول در حول میزبان خواهند بود.

سپاهان نوین اصفهان – نخلستان دشتستان،نفت و گاز گچساران-زغال سنگ طبس،نیروی زمینی شهید شاملی کازرون-زاگرس اسلام‌آباد غرب،صنعت مس کرمان-رعد پدافند البرز،گیتی پسند اصفهان-پرواز هوانیروز اصفهان

  • نویسنده : مجید خروشی