هنوز سیدبندی‌ مسابقات آسیایی مشخص نیست
هنوز سیدبندی‌ مسابقات آسیایی مشخص نیست

عزت‌الله رزمگر گفت: هنوز کنفدراسیون آسیا سیدبندی را هم مشخص نکرده است و هنوز در حال ثبت نام از تیم‌ها است. مدیر فنی تیم ملی هندبال زنان ایران در گفت وگو با حاشیه ورزش بعد از پایان مرحله دوم اردوهای تیم ملی هندبال زنان اظهار کرد: روز گذشته اردویی که از پنجم تیر به میزبانی […]

عزت‌الله رزمگر گفت: هنوز کنفدراسیون آسیا سیدبندی را هم مشخص نکرده است و هنوز در حال ثبت نام از تیم‌ها است.

مدیر فنی تیم ملی هندبال زنان ایران در گفت وگو با حاشیه ورزش بعد از پایان مرحله دوم اردوهای تیم ملی هندبال زنان اظهار کرد: روز گذشته اردویی که از پنجم تیر به میزبانی تهران شروع شده بود تمام شد. نسبتا از تمرینات و زحمات بازیکنان که در مدت استراحت در خانه انجام داده بودند راضی هستیم. ما به آنها برنامه داده بودیم و آنها برنامه‌های فاز انتقال را به خوبی انجام داده بودند. بازیکنان در تست‌ها خیلی بهتر از دور قبل بودند که این نشان می‌دهد آنها زحمت کشیده‌اند.

رزمگر گفت: اردوی بعدی تیم ملی هندبال زنان از ۲۰ تا ۲۸ تیر انجام می‌شود که برای آن دوره هم ۴ بازیکن دیگر حذف می‌شوند و اردو با ۲۴ نفر انجام خواهد شد. با توجه به اینکه فدراسیون برای تعمیرات خوابگاه‌ها نیاز به زمان دارد، با هماهنگی اسپانسر تیم ملی و همچنین موافقت رئیس فدراسیون اردوی بعدی در مشهد انجام خواهد شد.

وی گفت: در اولین اردوی تیم ملی ۶۰ بازیکن دعوت شده بودند که بعد از انجام تست‌ها و ارزیابی تقریبا نصب شدند. دومین اردو با ۲۸ نفر انجام شد و برای هر پست چهار بازیکن دعوت شدند که این تعداد در اردوی بعدی نیز کمتر خواهد شد.

مدیر فنی تیم ملی هندبال در خصوص گروه‌بندی مسابقات قهرمانی زنان آسیا گفت: هنوز سیدبندی هم مشخص نشده است. کنفدراسیون آسیا هنوز در حال ثبت نام از تیم‌ها است. آنها قول داده بودند که تعداد تیم‌ها بالاتر از ۱۲ تیم باشد که سهمیه جهانی به ۶ تیم نخست داده شود. بنابراین اکنون دغدغه فدراسیون آسیا این است که تیم‌های بیشتری را جذب این مسابقات کند.

رزمگر در خصوص حامی تیم ملی هندبال زنان و تعهداتش گفت: مدیرعامل باشگاه اشتاد زاده نشان داده که عاشق این رشته است. من مطمئنم که او هیچ خواسته ای جز پیشرفت هندبال ندارد. این باشگاه حتی گران‌ترین بازیکنان خود یعنی دو لژیونر روس را به درخواست من در اختیار تیم ملی گذاشته است. اسپانسر تیم ملی تاکنون هر چیزی که گفته را عمل کرده است و باید از او تشکر کنم.

وی گفت: این دو لژیونر روس برای بازیکنان تیم ملی الگو هستند. آن دو بازیکن حرفه ای هستند و در سطح اروپا توپ می‌زنند. آنها در این اردوها و حتی اردوی جوانان همراه ما و کادر فنی بودند و هم به لحاظ فنی و هم اخلاقی برای بازیکنان ما الگو هستند. حضور آنها برای ما مثبت است و ما توانستیم با کمک آنها دو بازی شبیه سازی کنیم.

رزمگر افزود: ما دو مسابقه تدارکاتی را در اردوی دوم شبیه سازی کردیم. ساختارها را به این دو بازیکن دادیم و آنها خیلی خوب توانستند نقش دو بازیکن اصلی تیم ازبکستان را برای ما ایفا کنند. فوق العاده از این کار راضی بودم. درست است که بازیکنان ما اکنون شرایط بازی تدارکاتی خارج از کشور را ندارند اما با حضور این دو نفر ما می‌توانیم این بازی‌ها را شبیه سازی کنیم.

مدیر فنی تیم ملی هندبال زنان گفت: اعزام این تیم به قهرمانی آسیا با تفکر خوب رئیس فدراسیون بود که باید از او تشکر کرد. پاکدل سعی کرد که این تیم در مسابقات قهرمانی آسیا حضور داشته باشد و شانس جهانی شدن را داشته باشد.

وی در پایان گفت: از رسانه‌ها نیز تشکر می‌کنم و می‌خواهم شرایطی فراهم باشد که بازیکنان در آرامش به مسابقات اعزام شوند. متاسفانه برخی حواشی سبب می‌شود که روحیه بازیکنان از بین برود. تنها خواسته من حمایت از دختران ایران است.