هنوز هم می‌گویم سیتی قهرمان می‌شود
هنوز هم می‌گویم سیتی قهرمان می‌شود
آلن شیرر همچنان منچسترسیتی را مدعی کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر می‌داند.

حاشیه ورزش:

سیتی این هفته در خانه برابر آرسنال در لیگ برتر به تساوی بدون گل رسید و سه امتیاز از لیورپول صدرنشین عقب افتاد. اکنون تنها ۹ بازی تا پایان فصل باقی مانده و خود پپ گواردیولا نیز اذعان دارد که این قرمزها هستند که شانس نخست قهرمانی محسوب می‌شوند.

به گزارش دیلی میرور، تیم گواردیولا در بازی بعدی به مصاف استون ویلا – آخرین تیمی که آنها را شکست داده – خواهد رفت. در حالی که عملکرد سیتی در این فصل قانع کننده نبوده، شیرر همچنان این تیم را بخت نخست قهرمانی می‌داند.

آلن شیرر درباره رقابت مدعیان برای قهرمانی در لیگ برتر گفت: در حال حاضر برتری لیورپول نسبت به مدعیان در صدر جدول زیاد نیست و ۹ بازی باقی مانده است. من همچنان منچسترسیتی را بخت نخست قهرمانی در لیگ برتر می‌بینم. فکر کنم سیتی بتواند استون ویلا را شکست دهد چون معمولا سیتی دو بازی پیاپی امتیاز از دست نمی‌دهد. قبول دارم که لیورپول و آرسنال در شرایط خوبی هستند ولی سیتی تجربه زیادی دارد و می‌تواند در حساس‌ترین مقطع فصل از این تجربه استفاده کند. سیتی انتخاب من برای قهرمانی در لیگ است و مطمئناً نظرم را تغییر نمی‌دهم.

در حالی که شیرر مطمئن است که سیتی چهارمین قهرمانی متوالی خود را در لیگ برتر کسب خواهد کرد، روی کین، اسطوره منچستریونایتد عقیده دارد که لیورپول قهرمان خواهد شد. او معتقد است که تاکتیک قرمزها در این فصل آنها را در شرایط خوبی برای قهرمانی قرار داده است.

در همین حال، گری نویل آرسنال را به عنوان تیم مورد علاقه خود برای قهرمانی معرفی کرده است. ملی‌پوش پیشین انگلیس عقیده دارد این توپچی‌ها هستند که در بهترین فرم قرار دارند و به همین خاطر این تیم به قهرمانی خواهد رسید.

  • منبع خبر : ایسنا