هیات همگانی خراسان رضوی در جایگاه برترین های کشور
هیات همگانی خراسان رضوی در جایگاه برترین های کشور

به گزارش حاشیه ورزش خروشی- هیات همگانی خراسان رضوی موفق شد به لحاظ کیفی و کمی ارزیابی عمکلرد فدراسیون در سال 1400 رتبه برتری را کسب کند. رضا آذریان رییس هیات همگانی خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: با توجه به ارزیابی فدراسیون هیات همگانی خراسانی رضوی در سال 1400 در تیپ اول رتبه […]

به گزارش حاشیه ورزش
خروشی- هیات همگانی خراسان رضوی موفق شد به لحاظ کیفی و کمی ارزیابی عمکلرد فدراسیون در سال 1400 رتبه برتری را کسب کند.
رضا آذریان رییس هیات همگانی خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: با توجه به ارزیابی فدراسیون هیات همگانی خراسانی رضوی در سال 1400 در تیپ اول رتبه «خیلی خوب» را کسب کرد و همچنین در بحث توسعه فرهنگی توانست رتبه دوم کشور را از آن خود کند.
وی در همین رابطه با اشاره به اهمیت جایگاه ورزش همگانی در استان خاطر نشان کرد: همه همکاران ما در هیات با دل و جان برای توسعه ورزش همگانی در سطح استان تلاش می کنند و کسب این موفقیت ها نتیجه این همت و تلاش است که امیدواریم این تلاش ها در جهت بهبود و توسعه کیفی و کمی ورزش در استان به نتایج قابل قبولی دست یابیم.
آذریان در ادامه تصریح کرد: ورزش همگانی زیربنا و ریشه توسعه ورزش قهرمانی است و اگر بناست در جهت توسعه ورزش قهرمانی نیز گام برداریم ضروری است که نگاهی مثبت به توسعه ورزش همگانی داشته باشیم و همگان را به ورزش و حضور در مجامع ورزشی ترغیب کنیم.

  • نویسنده : مجید خروشی