هیتسفیلد: هنوز هم نتوانسته ام تصمیم فلیک را هضم کنم
هیتسفیلد: هنوز هم نتوانسته ام تصمیم فلیک را هضم کنم

سرمربی سابق بایرن مونیخ تصمیم فلیک در ترک این تیم برای برعهده گرفتن هدایت تیم ملی آلمان را شگفت انگیزه و باور نکردنی توصیف کرد. به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از بیلد، هانس فلیک در مدتی کوتاهی که هدایت بایرن مونیخ را برعهده داشت نتایج خیره کننده ای به دست آورد. فلیک در […]

سرمربی سابق بایرن مونیخ تصمیم فلیک در ترک این تیم برای برعهده گرفتن هدایت تیم ملی آلمان را شگفت انگیزه و باور نکردنی توصیف کرد.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از بیلد، هانس فلیک در مدتی کوتاهی که هدایت بایرن مونیخ را برعهده داشت نتایج خیره کننده ای به دست آورد.

فلیک در فصلی که به عنوان جایگزین کواچ انتخاب شد بایرن مونیخ را به قهرمانی در 6 جام رساند.

او در فصل قبل بوندسلیگا هم بایرن را قهرمان کرد اما درحالی که با تیم قرارداد داشت تصمیم به جدایی گرفت تا جایگزین یواخیم لوو در تیم ملی آلمان شود.

این تصمیم فلیک باعث تعجب هیتسفیلد شده است. سرمربی سابق بایرن مونیخ گفت: اصلا نمی توان آنچه را که فلیک انجام داد هضم کنم. او بعد از بازی برابر وولفسبورگ از جدایی خود خبر داد این درحالی بود که باشگاه کاملا بی خبر بود. این تصمیم فلیک شرایط را برای او در بایرن تغییر داد.

او ادامه داد: هنوز هم نتوانسته ام تصمیم فلیک را باور کنم. بسیار سخت است در شرایطی که در بایرن موفق کار کرده ای برای حضور در تیم ملی این تیم را ترک کنی.

هیتسفیلد در سال 2004 که هدایت بایرن مونیخ را برعهده داشت با پیشنهاد تیم ملی فوتبال آلمان مواجه شد اما آنها را رد کرد.