هیچ تیمی اندازه سایپا حقش نیست صعود کند
هیچ تیمی اندازه سایپا حقش نیست صعود کند
سرمربی ساپیا می‌گوید این تیم شایستگی حضور در لیگ برتر را دارد.

به گزارش حاشیه ورزش

ساپیا یک بر صفر خوشه طلایی ساوه را شکست داد. مهدی حسینی نسب در مورد این دیدار در میکسدزون گفت: ما یک بازی خیلی خوب در دیدار قبلی با آرمان گهر داشتیم و می توانستیم شش، هفت گل به این تیم بزنیم که نشد ولی بازی با خوشه طلایی واقعا سخت بود، درست است تیم آقای بیاتلو بازیکنان زیادی را از دست داده ولی خوب کار کرد من به او تبریک می گویم. امیدوارم در بازی های بعد موفق باشند.

وی ادامه داد: در چند هفته اخیر فوتبال خوبی را داریم بازی می کنیم کمی در ضربات آخر باید بیشتر دقت کنیم و امیدوارم توپ هایمان به گل تبدیل شود. امیدوارم از بازی بعد هم با پیروزی بیرون بیاییم و منتظر ببینیم چه اتفاقی برای تیم ما می افتد؟

سرمربی سایپا در خصوص داوری توضیح داد: نسبتا خوب بود. برعکس بازی های قبل که گفتند داور لیگ برتری گذاشتیم، برای ما داور معمولی بگذارید بهتر است. انشاالله همه داوران درست قضاوت کنند تا مشکلی برای تیمی پیش نیاید.

حسینی نسب در پایان در مورد دو بازی پیش رو افزود: ما برای بردن می رویم و چاره ای نداریم. بچه ها هم قسم شده اند این دو بازی را ببرند. چه تیمی بهتر از سایپا که در لیگ برتر باشد. ما یک مدیرعامل به نام آقای حسینی پور داریم تا به حال چنین مدیرعاملی را ندیدم که پشت سر تیم باشد و برای تیمش وقت بگذارد، ایشان بلد است.