هی ریو! دیدی گفتم شکستشان می‌دهیم
هی ریو! دیدی گفتم شکستشان می‌دهیم
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، قبل از شروع بازی با رئال مادرید در پیامی خصوصی به ریو فردیناند درباره روحیه شاگردانش صحبت کرده بود.

به گزارش حاشیه ورزش

ریو فردیناند می‌گوید چند ساعت قبل از اینکه منچسترسیتی رئال مادرید را در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شکست دهد، پیامی از پپ گواردیولا دریافت کرده است.

منچسترسیتی در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان امشب با نتیجه 4-0 از سد رئال مادرید گذشت. شاگردان پپ گواردیولا در مجموع با نتیجه 5-1 به فینال صعود کردند.

فردیناند تایید کرد که اوایل امروز برای گواردیولا آرزوی موفقیت کرده است. پس از سوت پایان بازی، سرمربی سیتی خطاب به بازیکن سابق منچستریونایتد اشاره کرد و با لبخند فریاد زد “بهت گفتم!”

لحظه‌ای که در پایان بازی پپ فردیناند را خطاب قرار داد و جمله “بهت گفتم” را بیان کرد.
وقتی از فردیناند درباره صحبت‌های پپ سوال شد، او توضیح داد:”او قبل از بازی به من پیام داد. گفتم “موفق باشید” و او به من پیام داد که “باور کن دو سال پیش آن‌ها را شکست دادیم، دوباره آن‌ها را شکست می‌دهیم.” ایمان.”

من فقط فکر کردم، اعتقاد و اعتماد به نفس او – دو یا سه ساعت قبل از بازی بود. او برای من چنین پیامی فرستاد. این اعتماد کامل به جزئیاتی است که او احتمالاً در طول بازی پیش برد و اعتمادی که به آن بازیکنان دارد.”