واران: با پوگبا برای یونایتد جام می گیریم
واران: با پوگبا برای یونایتد جام می گیریم
رافائل واران، مدافع جدید منچستریونایتد از همبازی شدن با پل پوگبا رضایت دارد

به گزارش “حاشیه ورزش“، رافائل واران و پل پوگبا در سال های اخیر به تیم ملی فرانسه کمک کردند تا به فینال یورو 2016 رسیده و دو سال بعد عنوان قهرمانی در جام جهانی روسیه را کسب کند. حالا رافائل واران در شروع دوران حضور در یونایتد امیدوار است که تلاش مشترک او و پوگبا به موفقیت شیاطین سرخ کمک کرده و دوره چهار ساله بدون جام این تیم به پایان برسد.

رافائل واران گفت: “من بسیار خوشحالم و پل پوگبا را خیلی وقت است که می شناسم. ما کارمان در تیم ملی فرانسه را با هم شروع کردیم و او بازیکن بزرگی است. من فکر می کنم هم من و هم پوگبا هر دو بازیکنانی جاه طلب بوده، آماده تلاش فراوان در ترکیب هستیم و تمام تلاش خود را برای کسب جام انجام می دهیم.

من فکر می کنم پل پوگبا شخصیتی بسیار مثبت بوده و انرژی بالایی دارد که این انرژی به بازیکنان در رختکن و داخل زمین انگیزه می دهد. ما بازیکنی متفاوت، اما مکمل یکدیگر هستیم و در یک تیم حضور انواع مختلف رهبران و شخصیت ها مهم است.

دلایل انتقال به یونایتد؟ من فکر می کنم موارد مثبت زیادی وجود دارد، اما مهمترین آن  تجربه یک چالش جدید و انگیزه فراوان برای شروع در یک لیگ جدید آنهم در باشگاهی بزرگ مانند منچستریونایتد است. این فرصت برای من فوق العاده بود، بنابراین من این تغییر را برای خود و خانواده ام انتخاب کردم. آنها در کنار هم هستند، گاهی شما احساس می کنید که همه چیز آماده رقم خوردن اتفاق خوبی است و این لحظه برای انتقال من مناسب بود.”