واسکز: تسلیم نمی‌شویم
واسکز: تسلیم نمی‌شویم
مهاجم تیم فوتبال رئال مادرید با وجود اختلاف ۹ امتیازی با بارسلونا تاکید کرد که تا پایان برای قهرمانی خواهند جنگید و تسلیم نمی‌شوند.

به گزارش حاشیه ورزش

و به نقل از مارکا، رئال مادرید در ادامه نتایج ناامید کننده خود در رقابت‌های لالیگا این بار با تساوی بدون گل برابر رئال بتیس متوقف شد تا دو امتیاز ارزشمند دیگر را از دست دهد.

با این تساوی رئالی‌ها با ۵۳ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی باقی ماندند این درحالی است که آبی‌اناری‌ها با ۶۲ امتیاز به یکه تازی خود در صدر جدول رده‌بندی ادامه دادند.

واسکز با وجود اختلاف ۹ امتیازی با بارسلونا ناامید نشده است.

او بعد از بازی گفت: من با شما اصلا هم عقیده نسیتم که دیگر شانس برای قهرمانی نداریم. شرایط سخت شده است اما در اینجا کسی ناامید نمی‌شود و تا پایان برای قهرمانی خواهیم جنگید.

این بازیکن باتجربه ادامه داد: من پیامی برای هواداران رئال مادرید دارم و آن اینکه ناامید نشوند و به ما اعتماد داشته باشند. ما در هر سه جام لالیگا، لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی برای قهرمانی می‌جنگیم. ما برابر بیتس نتوانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم چرا که فرصت‌های زیادی را از دست دادیم. اگر از فرصت‌های خود استفاده می‌کردیم اکنون پیروز بازی بودیم.

رئال مادرید در دیدار بعدی خود به مصاف لیورپول می‌رود که در بازی رفت با نتیجه ۵ بر ۲ این تیم را شکست داده است و بعد از آن هم باید خود را آماده دیدار حساس برابر بارسلونا در جام حذفی کند.

رئال در دیدار رفت برابر بارسلونا در جام حذفی با یک گل شکست خورده است تا کار این تیم برای جبران در نوکمپ سخت شود.