والیبالیست ژاپنی که پس از 8 سال به رویای المپیکش رسید
والیبالیست ژاپنی که پس از 8 سال به رویای المپیکش رسید
جوان ترین بازیکن تاریخ تیم والیبال مردان ژاپن که در المپیک توکیو حضور داشت، می گوید که تغییرات یکی دو سال گذشته بسیار فراتر از تصوراتش بوده است.

به گزارش حاشیه ورزش ، ران تاکاهاشی والیبالیست ژاپنی، این روزها با بازی پر جنب و جوش و ظاهر همیشه مثبت خود مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است. تاکاهاشی که کلاس ششم ابتدایی بود، در مقاله فارغ التحصیلی خود در سال انتخاب توکیو به عنوان میزبان المپیک ۲۰۲۰ نوشت: “من به المپیک توکیو خواهم رفت.”

هشت سال بعد، این رویا به حقیقت پیوست. او با لبخندی در خصوص رویایش گفت: به این فکر کردم که رویاهای من واقعا به حقیقت می پیوندند. سال گذشته در المپیک توکیو که با یک سال تاخیر برگزار شد، در سن ۱۹ سالگی به عنوان جوان ترین بازیکن تاریخ تیم والیبال مردان ژاپن انتخاب شدم.

او در این مسابقات به طور کامل ویژگی های منحصر به فرد خود را نشان داد. دریافت و حمله سریع این بازیکن، در اولین صعود ژاپن به مرحله یک چهارم نهایی المپیک توکیو پس از ۲۹ سال نقش داشت. حال این بازیکن مورد توجه جهان قرار گرفته و اکنون بیش از ۱.۱ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

او در خصوص تیم ملی والیبال ژاپن می‌گوید: تغییرات یکی دو سال گذشته بسیار فراتر از تصوراتم بوده است. بسیار لذت بخش است که می‌بینم افراد بیشتری در سراسر جهان از من حمایت می کنند. می خواهم تلاش بیشتری برای موفقیت انجام دهم. قوی بودن را احساس می کنم؛ این موضوع به من انگیزه می دهد تا تمام تلاشم را انجام دهم.

ملی پوش ژاپن در خصوص زندگی ورزشی خود ادامه داد: به شدت احساس می کردم که باید به خارج از کشور بروم تا بهتر شوم و مطمئن باشم که می‌توانم در المپیک بعدی (پاریس) حضور پیدا کنم. پیوستن به تیم ملی در اواسط فصل دشوار بود، بنابراین شروع در ترکیب اصلی برای من کار آسانی نبود اما توانستم با بازیکنان دیگر رقابت کنم.

به گزارش ایسنا، ران تاکاهاشی در ۲ سپتامبر ۲۰۰۱ در کیوتو به دنیا آمد. او والیبال را تحت تاثیر برادر بزرگترش از زمانی که کلاس دوم ابتدایی بود شروع کرد. ملی پوش والیبال ژاپن اکنون در سری آ ایتالیا و برای تیم پادوآ بازی می‌کند. سال گذشته این بازیکن در المپیک توکیو در سن ۱۹ سالگی به عنوان جوان ترین بازیکن تاریخ تیم والیبال مردان ژاپن انتخاب شد.