والیبال ایران باخت آقای داورزنی!
والیبال ایران باخت آقای داورزنی!
تیم ملی والیبال ایران در شرایطی با کسب عنوان نایب قهرمانی به کار خود در رقابت‌های آسیایی خاتمه داد

به گزارش حاشیه ورزش بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا که از روز شنبه ۲۸ مرداد به میزبانی ارومیه آغاز شده بود، عصر روز گذشته شنبه، چهارم شهریور با قهرمانی ژاپن به پایان رسید. در دیدار نهایی این رقابت‌ها تیم‌های ملی والیبال ایران و ژاپن از ساعت ۱۸ به مصاف هم رفتند که تیم ایران در ۳ ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۸ مغلوب حریف شد.

این شکست تاوان سنگینی برای بازیکنان، کادر فنی و مدیریت فدراسیون به همراه داشت. بازیکنان و اعضای کادر فنی که بلافاصله در پایان بازی توسط تماشاگران «هو» شدند. برخی از تماشاگران هم شعار «عطایی حیا کن، تیم را رها کن» سردادند؛ برخی‌ها پا را فراتر گذاشتند و شعارهایی را علیه مدیریت فدراسیون فریاد زدند. موضوع مهم این است که تیم ملی ایران در بازی پایانی که در واقع جدی‌ترین مسابقه‌اش در جریان رقابت‌های قهرمانی آسیا بود نمایشی ضعیف و غیرقابل دفاع داشت. شاید اگر روند بازی ملی‌پوشان به گونه دیگری بود و حداقل یک ست از حریف می‌گرفتند مدل واکنش هواداران هم متفاوت می‌شد.

با وجود اینکه فدراسیون والیبال به سختی توانست میزبانی رقابت‌های قهرمانی آسیا را بگیرد و بازی‌ها را به ارومیه ببرد، اما عطایی و شاگردانش به راحتی این فرصت را حداقل برای اثبات خود از دست دادند و شوکی بزرگ به والیبال ایران وارد شد. شاید خیلی‌ها این نتیجه را پیش‌بینی می‌کردند، اما به هرحال بیش از ۶ هزار تماشاگری که در سالن حضور داشتند تنها برای دیدن بالا بردن کاپ قهرمانی توسط کاپیتان تیم ملی ایران خود را به محل برگزاری مسابقه رسانده بودند؛ همان‌هایی که صبرشان زود تمام شد و قبل از آخرین امتیاز، شعارهایی را علیه بازیکنان، کادر فنی و مدیران فدراسیون سر دادند.

منبع :مشرق 

  • منبع خبر : مشرق