والیبال نشسته جانبازان و معلولین ایران و هشتمین قهرمانی جهان
والیبال نشسته جانبازان و معلولین ایران و هشتمین قهرمانی جهان

به گزارش حاشیه ورزش محمدمهدی زاده – تیم ملی والیبال نشسته جانبازان و معلولین ایران با غلبه بر تیم ملی بوسنی و هرزگوین برای هشتمین بار بربام والیبال نشسته جهان تکیه زد و قهرمان بدون شکست جهان شد. شاگردان هادی رضایی پروفسورمشهدی والیبال نشسته و سرمربی ایران این بارکاری کارستان را در بوسنی به نمایش […]

به گزارش حاشیه ورزش
محمدمهدی زاده – تیم ملی والیبال نشسته جانبازان و معلولین ایران با غلبه بر تیم ملی بوسنی و هرزگوین برای هشتمین بار بربام والیبال نشسته جهان تکیه زد و قهرمان بدون شکست جهان شد.
شاگردان هادی رضایی پروفسورمشهدی والیبال نشسته و سرمربی ایران این بارکاری کارستان را در بوسنی به نمایش گذاشتند و تمام حریفان ریزودرشت خود را با نتیجه ۳بر صفر از پیش روی داشته و برای هشتمین بار قهرمان جهان شدند.
درشب پایانی بازیکنان جوان و باتجربه هادی رضایی مقابل بوسنی میزبان مسابقات نمایش زیبایی از والیبال نشسته را به نمایش گذاشتند و در شبی که کشور میزبان خود را برای قهرمانی و شکست و آماده کرده بوداسیر هنرنمایی شاگردان رضایی و ملی‌پوش و حرفه‌ای شدند و تن به شکست ۳ بر صفر دادند و دستشان از رسیدن به جام قهرمانی برای هشتمین بار کوتاه شد و ملی پوشان جانبازان و معلولین ایران با کسب جام قهرمانی جهان بار دیگر قدرت تمام‌نشدنی خود را به جهان نشان دادند.
در تیم ملی ایران علاوه بر هادی رضایی سرمربی مشهدی باید از سیدمهدی بابادی تنها بازیکن والیبال خراسان اشاره کرد که شب پرخاطره‌ای را به‌عنوان بازیکن اصلی ازخود به یادگار گذاشت و قهرمانی دیگری را بر کلکسیون افتخارات خود اضافه کرد.
درتیم ملی و به همراه بابادی باید از داوود علیپوریان و رمضان صالحی و گلستانی و مرتضی مهرزاد و صادق بیگدلی و میثم علیپور یادی کرد که جام قهرمانی جهان را بالای سر بردند و با دست پربه ایران بازگشتند.

  • نویسنده : محمد مهدیزاده