والی: قبل از هرچیز هوادار فولاد هستم
والی: قبل از هرچیز هوادار فولاد هستم
کاپیتان فولاد خوزستان امیدوار است با حمایت هواداران این تیم فصل خوبی داشته باشند.

به گزارش “حاشیه ورزش “، ایوب والی درباره تغییرات کادر فنی فولاد اظهار کرد: از آقا جواد و کادر فنی ایشان که در کنار ما بودند و توانستیم تیم را قهرمان کنیم و همچنین آقای آذری که واقعا در دو، سه سال اخیر زحمات زیادی در فولاد کشیدند، تشکر می‌کنم. از آقا جواد مسائل زیادی را یاد گرفتیم و ایشان واقعا حرفه‌ای است.

 

او ادامه داد: ای‌کاش در دوران جوانی بازی با آقا جواد برخورد داشتم چون ایشان واقعا حرفه‌ای، پر تلاش و با انگیزه کار می‌کند و همین موضوع درس بزرگی برای بنده بود. ان‌شاالله در هر جایی هستند، سلامت باشند.

 

کاپیتان فولاد با اشاره به علاقه‌اش نسبت به این تیم عنوان کرد: قبل از اینکه بازیکن فولاد باشم، هوادار تیم هستم، بهترین و بیشترین افتخارم در زمان قهرمانی و همه لحظات تلخ و شیرین، این است که تماشاگران از بنده حمایت کردند. من در داخل تیم بودم و برعکس خیلی از دوستان که از بیرون قضاوت می‌کردند، شرایط را می‌دانستم و می‌دیدم که کادر فنی ما تلاش زیادی داشتند و زحمت می‌کشیدند.

والی تصریح کرد: نسبت به شناختی که از لیگ و مربیان دارم، می‌دانستم این تیم موفق می‌شود. خدا را شکر روسفید شدیم و تیم توانست به قهرمانی برسد. هواداران به من اعتماد داشته باشند. من هوادار فولاد هستم و دلم بیشتر از هر کسی، برای تیم می سوزد و عاشق فولاد هستم.

 

او در خصوص حضور عبدالله ویسی در فولاد اظهار کرد: با حضور آقای ویسی که ایشان هم تجربه خوبی در عرصه مربیگری دارند و یک قهرمانی در اوایل تجربه کاری‌شان یک قهرمانی به دست آوردند، می‌توانیم روند خوبی داشته باشیم. آقای ویسی چندین سال در لیگ برتر با تیم‌های مختلف بوده‌اند و تجربه بیشتری به دست آوردند. ایشان شناخت کافی از بازیکنان و تیم‌های خوزستانی دارند و فکر می‌کنم بتوانند موفق شوند. ان‌شاالله با کمک یکدیگر و حمایت مردم خوزستان و هواداران فولاد بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و دل آنها را شاد کنیم.

 

کاپیتان فولاد پیرامون تغییرات مدیریتی این باشگاه گفت: آقای گرشاسبی در عرصه مدیریت ورزشی خیلی قوی هستند و خودشان هم بخاطر اینکه ورزشکار حرفه‌ای و مدال‌آور بودند و چندین سال در ورزش هستند، می‌توانند کمک زیادی به باشگاه فولاد و مردم خوزستان کمک کنند. امیدوارم در کنار یکدیگر تیم قدرتمندی برای فصل بعد درست کنیم.