واکنش اسکالونی به گرفتن میزبانی کوپا از آرژانتین
واکنش اسکالونی به گرفتن میزبانی کوپا از آرژانتین

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین از شرایط سخت این کشور برای رقابت های کوپا آمه ریکا ۲۰۲۱ سخن گفت. به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از ساکرنت، برگزاری رقابت های کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۱ با حواشی زیادی روبرو بود.  ابتدا قرار بود این رقابت ها به میزبانی دو کشور کلمبیا و آرژانتین برگزار شود که […]

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین از شرایط سخت این کشور برای رقابت های کوپا آمه ریکا ۲۰۲۱ سخن گفت.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از ساکرنت، برگزاری رقابت های کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۱ با حواشی زیادی روبرو بود.  ابتدا قرار بود این رقابت ها به میزبانی دو کشور کلمبیا و آرژانتین برگزار شود که به دلیل ناآرامی های اخیر در کشور کلمبیا و شیوع بیماری کرونا در آرژانتین میزبانی از این دو کشور گرفته شد.

لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین گفت: مدتها در مورد مشکلات ما بعنوان کشور میزبان برای کوپا صحبت کردند، علاوه بر تلاشهای دولت و فدراسیون فوتبال. تصمیمی اتخاذ شد و مشخص شد که اکنون به برزیل می رویم. این شرایط برای سازگاری بسیار دشوار است ، اما به این معنی نیست که ما دلسرد شویم. درباره اقامت هیچ چیز مشخص نیست و این شرایط یک وضعیت نگران کننده است.

او در ادامه گفت: مشکل ویروس و بیماری همه گیر موضوع جدیدی نیست.  سعی می کنیم اتفاقی نیفتد. من فکر می کنم پنج یا شش بازیکن تیم هستند که از قبل واکسینه شده اند و منتظر هستیم بقیه نیز واکسن بزنند.

دیدار افتتاحیه کوپا آمه‌ریکا بین دو تیم آرژانتین و شیلی،‌ دوشنبه ۲۴ خرداد برگزار می‌شود.