واکنش افشاریان به حضور ساکت در رختکن داور!
واکنش افشاریان به حضور ساکت در رختکن داور!
رئیس کمیته داوران توضیحاتی را در خصوص داوری بازی تراکتور و سپاهان ارائه کرد.

خداداد افشاریان، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، در خصوص وضعیت داوری در لیگ سال گذشته و امسال توضیحاتی ارائه کرد و گفت: پارسال و امسال ندارد، ادامه رقابت‌های لیگ است و اجازه بدهید در پایان فصل یک ارزیابی کامل در خصوص داوری داشته باشیم. الان 5 هفته حیاتی در لیگ یک و لیگ برتر داریم. امروز در هیئت رئیسه در خصوص حساسیت مسابقات صحبت شد و ما تصمیم داریم که از داوران باتجربه، بین‌المللی و پرقدرت خودمان استفاده کنیم.

رئیس کمیته داوران در ادامه گفت: ما هنوز در رابطه با بازی دیشب سپاهان و تراکتور اقدامی نکرده‌ایم. هنوز صحنه‌ها را بررسی نکرده‌ایم. نمره ناظر بازی را نیز فردا می‌بینیم.

افشاریان در پاسخ به سوال خبرنگاری که آیا مدیرعامل اجازه دارد به رختکن داوران برود، گفت: ساکت یکی از همکاران ماست. او یک خرده عصبانی بوده و ما توقعمان از همه این است که بگذارند کارمان را انجام دهیم و اجازه دهند در زمانی که داوران آرام‌تر هستند صحبت‌ها انجام شود.

وی در رابطه با انتخاب سرمربی تیم ملی امید توضیحاتی ارائه کرد و گفت: تا پایان فروردین ماه سرمربی تیم ملی نیز مشخص می‌شود و کارش را با تیم ملی امید آغاز خواهد کرد.

افشاریان در خصوص هیئت رئیسه استان تهران نیز گفت: آقای شیرازی در این مدت تلاش کردند و جوانی خودشان را گذاشتند. یک اتفاقاتی در ماه‌های گذشته رخ دادند و امروز صبح استعفا دادند.