واکنش ام‌باپه به شکست برابر بایرن و جدایی از پاری سن ژرمن
واکنش ام‌باپه به شکست برابر بایرن و جدایی از پاری سن ژرمن
مهاجم پاری سن ژرمن که در دیدار برابر بایرن مونیخ ناکام بود به احتمال جدایی از این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش حاشیه ورزش

و به نقل از اسپورت، پاری سن ژرمن در دیدار برگشت برابر بایرن مونیخ در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با دو گل شکست خورد تا وداع تلخ و زودهنگام با لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

هواداران پاری سن ژرمن امید زیادی داشتند که باتوجه به بازگشت ام‌باپه به شرایط بازی بتوانند در بازی برگشت جبران کنند و راهی دور بعد شوند اما ام‌باپه مانند دیگر بازیکنان پاری سن ژرمن شب ناامید کننده ای را پشت سر گذاشت و در نهایت این بایرن مونیخ بود که با دو گل پیروزی شد تا مقتدرانه راهی دور بعد شود.

ام‌باپه در نشست خبری بعد از بازی اینگونه به شکست تیمش واکنش نشان داد: احساس ناامیدی می کنم اما به هر حال شکست خوردیم و باید آن را قبول کرد. باید این مرحله را با هم پشت سرگذاریم و به آینده فکر کنیم.

او ادامه داد: فرصت های زیادی روی دروازه حریف خلق نکردیم. وقتی به حالت دو تیم نگاه می کنیم به خوبی متوجه می شویم که بایرن برای قهرمانی بسیار آماده است. من ابتدای فصل گفتم که برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نهایت تلاش خود را به کار می گیریم و باید بگویم که این همه تلاش ما بود. بایرن آماده‌تر و قوی‌تر از ما بود و اکنون باید روی لیگ تمرکز کرد.

در پایان از ام‌باپه سوال شد که آیا این شکست باعث می شود او پاری سن ژرمن را ترک کند؟ او پاسخ داد: طبیعتا نه! من آرام هستم و تنها چیزی که اکنون برایم مهم است قهرمانی در لیگ فرانسه است و باید دید که در آینده چه رخ خواهد داد.