واکنش انریکه به پیروزی تیمش در “لوکلاسیک” فرانسه
واکنش انریکه به پیروزی تیمش در “لوکلاسیک” فرانسه
سرمربی پاری سن‌ژرمن با خوشحالی از پیروزی در دیدار "لوکلاسیک" فرانسه، عنوان کرد این برد برای هواداران تیمش خاص است.

حاشیه ورزش:

ویتینها و گونچالو راموس در نیمه دوم برای پاری سن ژرمن گلزنی کردند تا صدرنشین ۱۰ نفره با غلبه بر مارسی یک گام دیگر به قهرمانی زودهنگام در لیگ فرانسه نزدیک‌تر شود. به این ترتیب اولین باخت خانگی مارسی در این فصل در لیگ رقم خورد.

لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن بعد از این دیدار گفت: از نتیجه راضی هستم چون این بازی در فرانسه یک دیدار کلاسیک محسوب می‌شود. ما می‌دانیم که این برد برای هواداران ما خاص است. از قدرت حریف در خانه آگاهی داشتیم و می‌دانستیم مارسی در خانه سخت شکست می‌خورد ولی توانستیم به چیزی که می‌خواستیم برسیم.

به گزارش ساکرنت، پاری سن ژرمن نیمه اول ناامیدکننده‌ای را در ورزشگاه بارانی ولودروم سپری کرد و دفاع مارسی به خوبی کیلیان ام‌باپه را مهار کردند تا این‌که این بازیکن در نیمه دوم پس از یک ساعت حضور در زمین تعویض شد. این برد در شرایطی به دست آمد که لوکاس برالدو، بازیکن پاریسی‌ها با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد.

انریکه در ادامه گفت: همیشه باید برای حریفان غیرقابل پیش‌بینی باشیم. در کل نمایشی که امشب از شاگردانم دیدم راضی کننده بود و از نحوه بازی تیمم رضایت کامل دارم.

پاری سن ژرمن روز چهارشنبه در نیمه نهایی جام حذفی فرانسه به مصاف رن می‌رود در حالی که مارسی که با ۳۹ امتیاز در رده هفتم قرار دارد، روز جمعه در لیگ به دیدار لیل خواهد رفت.

پاری سن ژرمن با برتری در این دیدار جمع امتیازاتش را به ۶۲ رساند و حالا با ۱۲ امتیاز اختلاف نسبت به برست رده دومی در صدر جدول قرار دارد.

  • منبع خبر : ایسنا