واکنش بازیکنان به دیدار پلی‌آف لیگ برتر والیبال
واکنش بازیکنان به دیدار پلی‌آف لیگ برتر والیبال
بازیکنان تیم‌های والیبال پیکان و نیان الکترونیک خراسان به عملکرد تیم خود در دور رفت پلی‌آف واکنش نشان دادند.

به گزارش حاشیه ورزش

علیرضا بهبودی پاسور تیم والیبال نیان الکترونیک خراسان پس از شکست سه بر صفر مقابل پیکان تهران در دور رفت پلی‌آف لیگ برتر والیبال گفت بازی خوبی بود. مقابل پیکان قدرتمندترین تیم ایران و آسیا کار می‌کردیم و تیم ما برای اولین سال حضورش به پلی‌آف رسیده است. درست است نتیجه خوب نبود اما تلاش کردیم به بازی برگردیم. این شانس را هم داشتیم اما در نهایت مقابل تیم باتجربه پیکان نتیجه را واگذار کردیم. امیدوار چهارشنبه جبران کنیم‌.

او افزود: مهم‌ترین فاکتور تیم پیکان تجربه بود. بازیکنان، کادر و باشگاه پیکان سال‌هاست در پلی‌آف حضور دارند؛ در حالی که ما با ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان به این مرحله رسیده‌ایم.

او در پاسخ به این سوال که چه زمانی از والیبال خداحافظی می‌کند، گفت: ۴۴ سالم است و تا جایی که توان داشته باشم، از کارم لذت ببرم و به تیمم کمک کنم، ادامه می‌دهم.

حمزه زرینی، بازیکن تیم پیکان هم درباره پیروزی پیکان در این دیدار گفت: بازی پلی‌آف با مرحله مقدماتی لیگ فرق می‌کند. ما بهتر شروع کردیم و اگر این برعکس می‌شد شاید نتیجه هم تغییر می‌کرد چون پلی‌آف استرس خاص خود را دارد. گیم دوم هم بالا بودیم اما برابر شدیم و خوشبختانه اختلاف ایجادشده در پایان را حفظ کردیم.

او در ادامه افزود: با این برد هیچ اتفاقی نمی‌افتد و یک بازی دیگر داریم. به بازی بعدی فکر می‌کنیم. نیان قابل احترام است و بازیکنان خوبی دارد. در بازی برگشت هم امکان هر اتفاقی وجود دارد. هر تیمی ریکاوری و برنامه بهتری داشته باشد برنده می‌شود.

زرینی در واکنش به عملکرد خوب فارینا، بازیکن لهستانی این تیم، گفت: پیکان هیچ جواهری ندارد و به هیچ یک از بازیکنان متکی نیست. نشان داده‌ایم هر کدام از ما در زمین نباشیم نیروی جایگزین به مراتب عملکرد بهتری داشته است. رافا امروز عالی بازی کرد اما قبول ندارم او یا شخص دیگری باعث برد شده باشد. ما از ابتدا گروهی کار می‌کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان تیم پیکان که قبل از بازی در رختکن حاضر شدند، قول پاداش داده‌اند، گفت: بحث خسته نباشید، بود. بازیکنان الان حرفه‌ای شده‌اند و قول دیگر مهم نیست. ما به موفقیت تیم فکر می‌کنیم و امیدوارم اتفاق قشنگی برای تیم بیفتد.