واکنش تند PSG به هواداران: به بازیکنان توهین نکنید
واکنش تند PSG به هواداران: به بازیکنان توهین نکنید
باشگاه پاری سن ژرمن با انتشار بیانیه‌ای از ستاره‌های این تیم از جمله لیونل مسی و نیمار که از سوی هواداران مورد توهین قرار گرفتند، حمایت کرد.

به گزارش حاشیه ورزش

لیونل مسی،‌ بازیکن آرژانتینی تیم پاری سن ژرمن روز گذشته با تصمیم این باشگاه از حضور در 2 مسابقه پیش روی شاگردان کریستوفر گالتیه محروم شد.

دلیل این تصمیم انضباطی سفر غیرموجه مسی به عربستان سعودی اعلام شد. اگرچه نزدیکان لئو مدعی شدند که او با اجازه دست به چنینی اقدامی زده اما غیبت او در تمرین ریکاوری روز دوشنبه موجب چنین تصمیمی شد.

به دنبال انتشار این خبر شایعات جدایی مسی دوباره قوت گرفت و نشریه اکیپ شب گذشته اعلام کرد این بازیکن قرار نیست با فرا رسیدن تابستان قراردادش را تمدید کند. همین موضوع خشم طرفداران افراطی را برانگیخت تا دست به اقدامت تهدیدآمیز نسبت به کاپیتان تیم ملی آرژانتین بزنند.

طرفداران افراطی باشگاه فرانسوی امروز مقابل ساختمان باشگاه تجمع کرد و با فحاشی به مسی خواستار اخراج هر چه سریعتر این بازیکن شدند؛ موضوعی که با واکنش مدیران پاری سن ژرمن مواجه شده است. همچنین هواداران به نیمار، کریستوف گالتیه و ناصر الخلیفی هم توهین کردند.

پاری سن ژرمن طی بیانیه‌ای به طرفداران افراطی اینطور پاسخ داده است:”پاری سن ژرمن اقدامات غیرقابل تحمل و توهین آمیز گروه کوچکی از افراد را که روز چهارشنبه انجام شد، به شدت محکوم می‌کند.

اختلاف نظرات هر چه باشد، هیچ چیز چنین اقداماتی را توجیه نمی‌کند. باشگاه حمایت کامل خود را از بازیکنان، کارکنان و همه کسانی که هدف چنین رفتارهای شرم آوری هستند را اعلام می‌کند.”