واکنش توخل به عصبانیت کیمیش
واکنش توخل به عصبانیت کیمیش
سرمربی بایرن مونیخ از تساوی تیمش در دیدار برابر لورکوزن صدرنشین راضی نیست. او به انتقاد از کمک داور ویدئویی پرداخت.

سرمربی بایرن مونیخ از تساوی تیمش در دیدار برابر لورکوزن صدرنشین راضی نیست. او به انتقاد از کمک داور ویدئویی پرداخت.

به گزارش حاشیه ورزش :  به نقل از اسکای اسپورت ۱، بایرن مونیخ در حساس‌ترین بازی هفته چهارم رقابت‌های بوندسلیگا به مصاف بایر لورکوزن رفت که ین بازی حساس و جذاب برنده نداشت و در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان رسید. بایرن تا دقایق پایانی با نتیجه دو بر یک پیش بود اما لورکوزن در دقیقه ۴+۹۰ یک پنالتی به دست آورد و آن را تبدیل به گل کرد تا بازنده این بازی حساس نشود.

توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ در نشست خبری بعد از بازی گفت: در ۲۰ دقیقه نخست بسیار خوب بودیم اما در بیست دقیقه دوم بدون هیچ دلیل خاصی بد بودیم. ۵ دقیقه پایانی هم که هیچ فرصت گلزنی نداشت. در نیمه دوم هم که نوسان زیاد بود؛ به طوریکه در بعضی از دقایق بسیار خوب بودیم و در بعضی از دقایق هم لورکوزن خوب بازی کرد.

توخل درباره پنالتی لورکوزن در دقیقه ۴+۹۰ گفت: هر چند که برخوردی صورت گرفت اما به نظرم کمک داور ویدئویی در چنین دیدار بزرگی وظیفه خود را به خوبی انجام نداد.

سرمربی بایرن مونیخ درباره عصبانیت جاشوا کیمیش بعد از تعویض گفت: کیمیش همیشه می‌خواهد در میدان باشد اما پزشک تیم اعلام کرد که تنها ۶۰ دقیقه می‌تواند بازی کند. مجبور بودیم او را تعویض کنیم  چرا که نمی‌خواهیم در این زمان از فصل ریسک کنیم.

بایرن مونیخ با تساوی در این بازی ۱۰ امتیازی شد تا با تفاضل گل کمتر نسبت به لورکوزن در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گیرد.

منبع ایسنا

  • منبع خبر : ایسنا