واکنش دی بروین و کورتوا به شکست برابر ایتالیا
واکنش دی بروین و کورتوا به شکست برابر ایتالیا

دو بازیکن سرشناس و باتجربه بلژیک به شکست برابر ایتالیا واکنش نشان دادند. آنها اتفاق نظر دارند که گل نخست ایتالیا هدیه‌ای از سوی آنها به حریف بود. به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از سایت یوفا، تیم ملی فوتبال بلژیک با شکست دو بر یک برابر ایتالیا از صعود به نیمه نهایی یورو […]

دو بازیکن سرشناس و باتجربه بلژیک به شکست برابر ایتالیا واکنش نشان دادند. آنها اتفاق نظر دارند که گل نخست ایتالیا هدیه‌ای از سوی آنها به حریف بود.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از سایت یوفا، تیم ملی فوتبال بلژیک با شکست دو بر یک برابر ایتالیا از صعود به نیمه نهایی یورو 2020 بازماند. تیبو کورتوا، سنگربان بلژیک بعد از بازی گفت: باور این نتیجه سخت است. می دانستیم که بازی سختی پیش رو داریم. دو فرصت بسیار خوب کسب کردیم که سنگربان ایتالیا به خوبی آنها را مهار کرد.

او ادامه داد: به راحتی گل نخست را تقدیم ایتالیا کردیم. می‌توانستیم به نتیجه بهتری دست پیدا کنیم. باید اعتراف کرد که ایتالیا تیم بسیار خوبی است و شایستگی پیروزی را هم داشت.

و اما کی وین دی بروین، هافبک منچسترسیتی که در این بازی در ترکیب اصلی بلژیک به میدان رفت گفت: برای پیروز شدن در این بازی نهایت تلاش خود را به کار گرفتیم. گلی که انسینی به ثمر رساند فنی و زیبا بود اما گل اول را خودمان به آنها هدیه کردیم. ایتالیا مالکیت توپ بیشتری نسبت به ما داشت. باید اعتراف کرد که حذف همیشه تلخ است و ما احساس ناکامی داریم.