واکنش ستاره کره‌ای تاتنهام به اخراج کونته
واکنش ستاره کره‌ای تاتنهام به اخراج کونته
سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام بابت برکناری آنتونیو کونته ابراز تأسف کرد.

به گزارش حاشیه ورزش

سون هیونگ مین اولین بازیکن تاتنهام است که به جدایی کونته از لیگ برتر پس از 16 ماه سرمربیگری واکنش نشان می‌دهد. این سرمربی ایتالیایی یکشنبه شب توسط دنیل لوی، رئیس هیئت مدیره تاتنهام اخراج شد، زیرا موقعیت او پس از تساوی مقابل ساوتهمپتون غیرقابل دفاع شده بود.

هشت روز طول کشید تا تاتنهام تصمیم به اخراج او بگیرد، درحالی‌که تعدادی از بازیکنانش در تیم‌های ملی خود بودند. خود سون برای کره جنوبی بازی کرد و در بازی مقابل کلمبیا دو گل به ثمر رساند و برابر اروگوئه هم در تمام 90 دقیقه بازی کرد.

سون در واکنش به اخراج آنتونیو کونته گفت: “من به‌خاطر او (کونته) بسیار متأسفم. او یک مربی در سطح جهانی است، ما چالش بسیار خوبی را با هم داشتیم، از او بسیار تشکر می‌کنم. نمی‌دانم بازیکنان دیگر در مورد او چگونه فکر می‌کنند، اما من به‌خاطر او متأسفم. او مطمئناً توانایی و تجربه بالایی به عنوان مربی دارد و من مطمئن هستم که در چالش‌های دیگر خود موفقیت‌های زیادی خواهد داشت.”

سون که فصل گذشته کفش طلای لیگ برتر را به دست آورد، در این فصل یک عملکرد ناامیدکننده را در تاتنهام پشت سر گذاشته است. او تنها 6 گل به ثمر رسانده و فقط 4 پاس گل به ثبت رسانده است. تاتنهام امیدوار است که مهاجم کره‌ای تحت هدایت سرمربی موقت یعنی کریستین استلینی، که تا پایان فصل هدایت تیم را برعهده خواهد گرفت، عملکرد بهتری ارائه دهد.