واکنش سرمربی والیبال لهستان به شکست شاگردان ایگور کولاکوویچ؟
واکنش سرمربی والیبال لهستان به شکست شاگردان ایگور کولاکوویچ؟
سرمربی تیم ملی والیبال لهستان پس از پیروزی تیمش مقابل صربستان از شرایط تیم اظهار رضایت کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان پس از پیروزی تیمش مقابل صربستان از شرایط تیم اظهار رضایت کرد.

به گزارش : حاشیه ورزش درجریان مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی ۲۰۲۳ اروپا، دو تیم لهستان و صربستان به مصاف هم رفتند که در آخر این رقابت، لهستان موفق شد با نتیجه ۳ بر ۱ به پیروزی برسد. شاگردان ایگور کولاکوویچ به ترتیب با نتایج ۲۶ بر ۲۸، ۲۵ بر ۱۵، ۳۶ بر ۳۴ و ۲۵ بر ۱۷ مغلوب شاگردان نیکولا گربیچ شدند.

گربیچ صربستانی درحالی تیمش را در این بازی به پیروزی رساند که هدایت لهستان را در رقابت‌های اروپایی برعهده دارد. گربیچ در خصوص این بازی گفت: صرب‌ها همانطور که انتظار داشتم بازی کردند. بازیکنان صربستان را می‌شناسم و می‌دانم چگونه در موقعیت‌های مختلف واکنش نشان می‌دهند.

پنج سال از عمرم را از دست دادم

او ادامه داد: از بیرون می‌توان دید که جو تیم لهستان چقدر خوب است. بازیکنان ذخیره پس از کسب امتیاز فریاد می‌زنند و انرژی خوبی را به هم تیمی‌های خود در زمین منتقل می‌کنند. خوشحالم که توانستیم بر مشکلات غلبه کنیم و صادقانه بگویم با وجود اینکه پنج سال از عمرم را از دست دادم. ترجیح می‌دهم به این ترتیب برنده شوم تا اینکه به راحتی و با نتیجه ۳ بر صفر بازی را ببرم.

او در خصوص صحبت خود توضیخ داد: چنین پیروزی‌هایی به تیم شجاعت و آگاهی می‌بخشد. در این مسابقه صبر و شکیبایی داشتیم و نتیجه آن را دیدیم.

ویلفردو لئون در ست دوم عملکرد فوق العاده‌ای داشت اما در ست سوم تعویض شد و جای خود را به سمنیوک داد. گربیچ در این خصوص گفت: لئون در ست اول تلاش کرد اما حملات مورد انتظار من نبود. با این حال در ست دوم خیلی خوب بود و به بازی برگشت. رقیب می‌دانست که اگر او در زمین بماند با مشکل مواجه می‌شوند. بلافاصله فهمیدم که می‌خواهند او را از جریان بازی خارج کنند و تنها راه این بود که با سرویس به او فشار بیاورند. با حضور سمنیوک در زمین می‌توانستیم توپ را نزدیکتر به تور پاس دهیم و گزینه‌های هجومی بیشتری داشتیم.

منبع : ایسنا

  • منبع خبر : ایسنا