واکنش فدراسیون جهانی والیبال به تقابل والیبال آمریکا و لهستان
واکنش فدراسیون جهانی والیبال به تقابل والیبال آمریکا و لهستان
تیم ملی والیبال لهستان و آمریکا در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی جهان به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش حاشیه ورزش ، در جریان مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان، تیم ملی والیبال لهستان به مصاف تیم ملی والیبال تونس رفت و موفق شد با نتیجه قاطع ۳ بر صفر به پیروزی برسد. در دیگر دیدارهای برگزار شده از این دور، تیم ملی والیبال آمریکا به مصاف والیبال ترکیه رفت و به سختی با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید. با این نتیجه، دو تیم آمریکا و لهستان در دور بعدی این رقابت‌ها باید به مصاف هم بروند.

فدراسیون جهانی والیبال در واکنش به پیروزی والیبال لهستان نوشت: لهستان در برابر تونس فرم عالی خود را حفظ کرد. باید گفت که قدرت آتش تهاجمی لهستان برای تونس بسیار زیاد بود. لهستان مبارزات عالی خود را در مسابقات قهرمانی جهانی والیبال ادامه داد و توانست با پیروزی مقابل تونس به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات صعود کند.

فدراسیون جهانی ادامه داد: رقابت تونس و لهستان درحالی بود که حدود ۱۵ هزار تماشاگر سالن مسابقات را پر کرده بودند. هواداران پرشور لهستانی موفق شدند قهرمان آفریقا را شکست دهند تا همچنان حرکت رو به جلوی خود را حفظ کنند.

سمنیوک ملی‌پوش لهستان پس از این بازی گفت: ما بسیار خوشحالیم که این مسابقه را ۳-۰ بردیم. شاید بتوانیم کمی بهتر بازی کنیم، اما مهمترین چیز این است که به مسابقات ادامه دهیم. باید بگویم که بازی دوباره مقابل هوادارانمان عالی بود.

فدراسیون جهانی والیبال در خصوص تقابل دوباره والیبال لهستان و آمریکا در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جهانی نوشت:حالا لهستانی ها در مرحله یک چهارم نهایی با آمریکا بازی خواهند کرد. لهستانی ها و آمریکایی ها تاکنون سه بار در این فصل با هم روبرو شده اند. لهستان به عنوان نماینده اروپا در مرحله مقدماتی لیگ ملت های والیبال و مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان مقابل آمریکا پیروز شده است. همچنین آمریکا در نیمه نهایی لیگ ملت‌ها والیبال، لهستان را شکست داده است.