واکنش فرهاد مجیدی به هفتمین شکست تیمش
واکنش فرهاد مجیدی به هفتمین شکست تیمش
سرمربی ایرانی اتحاد کلباء تیمش را مستحق شکست در دیدار برابر العین نمی‌داند.

به گزارش حاشیه ورزش

و به نقل از کوره، اتحاد کلباء در نیم فصل دوم لیگ امارات با هدایت فرهاد مجیدی نتایج خوبی کسب نکرده است.

تیم اماراتی در ۸ بازی اخیر خود با هدایت فرهاد مجیدی تنها دو بار به پیروزی دست پیدا کرده است. اتحاد کلباء در هفته هفدهم لیگ امارات از العین پذیرایی کرد و با نتیجه ۳ بر دو شکست خورد.

فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از بازی تیمش را مستحق شکست در این بازی ندانست. او گفت: ما مستحق شکست در این بازی نبودیم. در بسیاری از دقایق بازی بهتر از حریف بودیم اما در نهایت شکست خوردیم. باید این بازی را فراموش کرد و روی دیدارهای بعدی تمرکز کرد.

و اما ربروف، سرمربی العین بعد از بازی گفت: بازی آسانی برابر اتحاد کلباء نداشتیم. آن‌ها تیم خوب و منظمی بودند و سه امتیاز مهم را به دست آوردیم. با این پیروزی در جمع مدعیان قهرمانی باقی ماندیم. به نظرم میل به پیروزی بازیکنان العین در این بازی هم نتیجه داد و در نهایت در آخرین لحظات گل پیروزی را به ثمر رساندیم.

اتحاد کلباء در فصل جاری با هدایت فرهاد مجیدی ۱۷ بازی در لیگ امارات انجام داده است که نتیجه آن ۷ پیروزی، ۷ شکست و سه تساوی بوده است تا در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار گیرد این درحالی است که العین تیم پیشین فرهاد مجیدی در دورن بازیگری در رده سوم جای دارد و با صدر تنها دو امتیاز اختلاف دارد.

این تیم در جام ریاست امارات هم با شکست برابر حریف خود حذف شد.