واکنش مدافع فولاد به اتفاقات قطر
واکنش مدافع فولاد به اتفاقات قطر
مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: به نظرم می توانستیم در لیگ قهرمانان آسیا بمانیم و به مراحل بالاتر برسیم.

به گزارش حاشیه ورزش

وحید حیدریه امشب در فرودگاه اهواز پس از بازگشت از لیگ قهرمانان آسیا، در جمع خبرنگاران اظهارکرد: مسابقات فوق العاده با کیفیت بود و عیار تیم ها در آن جا مشخص بود. ما پس از بازی با الفیصلی ارزش هایمان را در این تورنمنت نشان دادیم. در بازی با الهلال هم همه دیدند که در یک لحظه بازی را واگذار کردیم ولی تمام تلاش مان را کردیم. به نظرم می توانستیم در این تورنمنت بمانیم و به مراحل بالاتر برسیم اما به هر دلیلی نشد.

به گزارش ایسنا، وی در واکنش به این سوال کمه الهلالی ها گفته اند که فولاد با بازی خوب خود آن ها را سورپرایز کرده است؟ گفت: فوتبالی که ما بازی کردیم به صورتی بود که تیم دست و پا بسته ای نبودیم و چند موقعیت خیلی خوب داشتیم. متاسفانه نشد که ببریم اما این نتیجه از ارزش های فولاد کم نمی کند و امیدوارم روند خوب مان در این تورنمنت را در لیگ و جام حذفی ادامه دهیم تا باعث سربلندی باشگاه شویم.

مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص اتفافات قطر و استعفای جواد نکونام، عنوان کرد: اجازه دهید مدیران باشگاه به این مسائل رسیدگی کنند.ما وظیفه داشتیم که در زمین تمام تلاش مان را کنیم که این کار را با حداکثر توان انجام دادیم.