واکنش مدیرعامل ون‌‌پارس به خوش‌شانسی مقابل پرسپولیس
واکنش مدیرعامل ون‌‌پارس به خوش‌شانسی مقابل پرسپولیس
مدیرعامل باشگاه ون پارس به تمجید از بازیکنان این تیم در مصاف با پرسپولیس پرداخت.

به گزارش حاشیه ورزش ، احمد تحسیری پس از شسکت ون پارس مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: ما فقط نتیجه را واگذار کردیم. دنبال یک موفقیت بودیم که به آن رسیدیم. این بود که بچه ها بتوانند در زمین بزرگ مقابل یک تیم بزرگ و قابل احترام آسیا بازی خوبی داشته باشند. توانایی‌ها و شایستگی های خودشان را نشان بدهند و به این مهم دست پیدا کردیم.

مدیرعامل ون پارس در مورد اینکه از سال 98 (سال تاسیس) هر سال یک صعود را تجربه کرده‌اند اما امسال در لیگ یک اوضاع خوبی ندارند، گفت: ما از لیگ استان شروع کردیم و هرسال با قهرمانی به لیگ یک رسیدیم. فوتبال فراز و نشیب دارد. با مشکلات آشکار و پنهان فوتبال آشنا نیستیم. خودم از جنس فوتبالم و می شناسم. یک سری مشکلاتی در در لیگ‌ها هست که با آن ها برخورد نکرده‌ایم. تا بخواهیم آشنا شویم کمی زمان می‌برد. تیم رفته رفته شکل خودش را پیدا می‌کند. جایگاه ما دهم جدول نیست. حداقل دوم جدول است. ان شاالله به این مهم دست پیدا می‌کنیم.

وی در مورد اینکه با وجود بازی خوبی که انجام دادند چندین بار توپ به میله(تیرک) دروازه ون پارس خورد و در واقع خوش شانس هم بودند، عنوان کرد:‌ در هر صورت مقابل یک تیم بزرگ بازی کردیم و انتظار غیر از این هم نداشتیم. بچه‌های ما خوب بودند. دنبال نتیجه گیری هم نبودیم. دنبال موفقیت بودیم که بچه‌ها خودشان را نشان بدهند. این فرصت ایجاد شد و خدا را شکر مقابل پرسپولیس عملکرد موفقی داشتند.