واکنش ناگلزمن به توسل به جادوگری برای رساندن مانه به جام‌جهانی!
واکنش ناگلزمن به توسل به جادوگری برای رساندن مانه به جام‌جهانی!
سرمربی بایرن مونیخ از پیروزی برابر شالکه در بوندسلیگا خوشحال است. او به احتمال بازی کردن سادیو مانه در جام جهانی واکنش نشان داد.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از کیکر، بایرن مونیخ در هفته پانزدهم رقابت بوندسلیگا به مصاف شالکه رفت و و توانست با دو گل به پیروزی دست پیدا کند. بایرن مونیخ با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۳۴ امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی مستحکم‌تر کرد.

بایرن با این پیروزی اختلاف خود را با تیم دوم جدول رده بندی به ۶ امتیاز افزایش داد تا نشان دهد که در فصل جاری هم شانس اصلی کسب عنوان قهرمانی را دارد.

ناگلزمن در نشست خبری بعد از بازی گفت: همچنانکه پیش بینی می کردیم بازی سختی بود اما ما سه امتیاز را می خواستیم و در نهایت به هدف خود رسیدیم. با شایستگی پیروز بازی شدیم.

در این بازی سادیو مانه به خاطر آسیب دیدگی در فهرست بایرن مونیخ قرار نگرفت. آسیب دیدگی مانه شدید است با این حال او در فهرست نهایی سنگال برای جام جهانی قرار گرفت.

بعضی از گزارش ها حاکی از این است که فدراسیون فوتبال سنگال و کادر فنی این تیم برای رساندن مانه به جام جهانی حتی دست به دامن سحر و جادو هم شده اند که این با واکنش ناگلزمن همراه شد.

سرمربی بایرن مونیخ گفت: نباید در این زمینه عجله کرد. همه چیز بستگی به مانه دارد و باید دید که آیا به بازی ها می رسد یا نه. مانه یک ستاره بزرگ برای سنگال است و آنها تلاش می‌کنند تا به هر طریقی که شده است او را مهیای جام جهانی کنند. طبیعی است که برای رساندن این بازیکنان به شیوه های غیر عادی و غیر متعارف هم روی آورده شود.

تیم ملی فوتبال سنگال در گروه نخست با تیم های قطر، اکوادور و هلند همگروه است.