واکنش نیکخواه‌بهرامی به بحث اختلاف نظرش با داوری!
واکنش نیکخواه‌بهرامی به بحث اختلاف نظرش با داوری!
کاپیتان سابق تیم ملی بسکتبال ایران وجود هرگونه مشکل میان خود و رئیس فدراسیون را تکذیب کرد.

به گزارش حاشیه ورزش ، پس از خبرهایی که مبنی بر وجود اختلاف میان صمد نیکخواه‌بهرامی کاپیتان سابق تیم ملی بسکتبال ایران با جواد داوری منتشر شد، او در آخرین صحبت‌های خود وجود چنین اختلافی را تکذیب کرده و به حمایت از رئیس فدراسیون بسکتبال پرداخت.

ستاره سابق و محبوب تیم ملی ایران که در زمان انتخابات یکی از حامیان اصلی جواد داوری بود، در آخرین مصاحبه خود اعلام کرد: وجود اختلاف نظر در مسائل مختلف میان افراد طبیعی است، اما به منظور وجود مشکل نیست. من همچنان از حضور داوری در راس فدراسیون بسکتبال حمایت می‌کنم.

نیکخواه‌بهرامی تاکید کرد: در زمان انتخابات بسکتبال آقایان داوری و یاوری دو گزینه اصلی ریاست بودند، اما همانطور که می‌دانید بنده حامی جواد داوری بودم و همچنان نیز چیزی تغییر نکرده است. تا صد سال دیگر هم من حامی ایشان هستم چون می‌دانم او چیزی بجز موفقیت بسکتبال را نمی‌خواهد.

او ادامه داد: نه تنها به دلیل رفاقت، بلکه به هزاران دلیل مختلف من کاندیدای اصلح را آقای داوری می‌دانم و تمام قد حامی او هستم. اینکه به من بگویند چرا سه ماه پیش حامی او بودی و الان نیستی اصلا درست نیست. به عقب برگردیم باز هم کاندیدای مد نظر من جواد داوری خواهد بود.

صمد نیکخواه در پایان صحبت‌های خود افزود: اگر کاندیدای دیگری بود که شرایط بهتری نسبت به جواد داوری داشت، ما بسکتبالی‌ها قطعا حامی او بودیم، چون موفقیت بسکتبال از هرچیزی مهم‌تر است. در حال حاضر اما بهترین فرد خود جواد داوری است و مطمئن هستم که فقط و فقط به موفقیت این رشته فکر می‌کند و خواسته شخصی ندارد.

او همچنین در بخشی از صحبت‌های خود با اشاره به انتقادات از بسکتبال گفت: اینکه فقط بدی‌های بسکتبال بزرگ شود درست نیست و باید به مزیت‌های این رشته نیز اشاره کرد. بچه‌های خانواده‌ها نیاز دارند که در چنین رشته‌هایی فعالیت کنند.