واکنش گالتیه به هو شدن مسی: دردناک بود!
واکنش گالتیه به هو شدن مسی: دردناک بود!
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن، هو شدن مسی از سوی هواداران را اتفاقی دردناک توصیف کرد.

به گزارش حاشیه ورزش

پاری‌سن‌ژرمن موفق شد آژاکسیو، حریف هفته سی و پنجم خود را با نتیجه 5-0 شکست داده و با حفظ فاصله 6 امتیازی‌اش با لانس در آستانه فتح لیگ یک فرانسه قرار بگیرد. کریستوف گالتیه پیروزی پرگل در این دیدار را مهر تاییدی بر لیاقت قهرمانی تیمش دانست.

او در پایان بازی با آژاکسیو گفت: “ما با همان سبکی که هفته گذشته تروا را شکست داده بودیم امشب به یک برد دیگر دست یافتیم. چنین بردی برای نشان دادن استحقاق قهرمانی نیاز بود. مثل بازی با تروا بازی بسیار جذابی مقابل حریفی آژاکسیو انجام دادیم که برای بقا می جنگند.”

سرمربی پاری‌سن‌ژرمن با تمجید از عملکرد شاگردانش گفت: “امشب میل به پیروزی در تیم موج می زد و به خوبی توپ را از همان ابتدای بازی در اختیار گرفته و حریف را تحت فشار قرار دادیم. در بازی امشب سازگاری و شدت بالاتری در عملکرد بازیکنانم دیده می شد که نشان از انگیزه بالای آنها داشت.”

لیونل مسی با پایان تنبیه انضباطی اخیر به ترکیب PSG در این دیدار برگشته بود. جو ورزشگاه پارک دو پرنس اما به شدت علیه این ستاره بود و هواداران میزبان هر بار که لئو صاحب توپ شد با سوت های ممتد خود او را هو کردند. گالتیه در مورد این اتفاق و آینده مسی گفت: “شایعات اخیر کاملا عادی است در کنار چند سوت که علیه مسی زده شد، صدای تشویق زیادی هم شنیده شد.”

مسی با توجه به جو کاملا منفی ورزشگاه نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و نه گلی زد و نه پاس گلی داد. گالتیه اما معتقد است که این اتفاقات تاثیری در عملکرد ستاره تیمش نداشته است: “لئو کاملا روی بازی خودش تمرکز کرده بود و برای تیم تلاش کرد. هو کردن مسی دردناک بود اما به سرعت با صدای تشویق گروه دیگری از هواداران خفه شد.”