وداع طولانی مدت بارسلونا با نوکمپ
وداع طولانی مدت بارسلونا با نوکمپ
هواداران بارسلونا بعد از بازی هفته آینده مقابل مایورکا باید با ورزشگاه نوکمپ برای مدتی نسبتا طولانی خداحافظی کنند.

به گزارش حاشیه ورزش

بارسلونا روز یکشنبه هفته آینده آخرین خانگی این فصل خود را در ورزشگاه نوکمپ برگزار خواهد کرد. قرار است در این دیدار مراسم ویژه ای برگزار شود و هواداران طی آن برای مدتی نسبتا طولانی با ورزشگاه محبوب خود خداحافظی خواهند کرد.

باشگاه بارسلونا چند هفته پیش اعلام کرد که در ورزشگاه خانگی خود یکسری تعمیرات انجام خواهد داد. پیش بینی می شود به خاطر این پروژه باشگاه کاتالان حداقل تا پایان سال 2024 نتواند از ورزشگاه خانگی خود استفاده کند.

این دیدار همچنین آخرین حضور سرخیو بوسکتس در ترکیب بارسلونا نیز خواهد بود؛ شاگردان ژاوی هرناندز که پیش از این قهرمانی خود را قطعی کرده اند در بازی روز یکشنبه برای آخرین بار این موفقیت را با هواداران خودی جشن خواهند گرفت.

این بازی البته همان گونه که گفته شد از یک نظر دیگر مورد توجه قرار دارد. بارسلونا بعد از انجام بازی مقابل مایورکا تا نوامبر سال میلادی آینده (11 دی 2024) از نوکمپ خداحافظی و بازی های خود را در ورزشگاه المپیک لوئیس کومپانیس (با ظرفیت تقریبی 56 هزار نفر) برگزار خواهد کرد.

به این ترتیب هواداران بارسلونا در شب وداع با بوسکتس باید با ورزشگاه نوکمپ نیز برای مدتی نسبتا طولانی خداحافظی کنند. این هافبک 34 سال پیش از این جدایی خود را تایید کرده و بازی مقابل مایورکا آخرین بازی او در نوکمپ خواهد بود. او در 721 بار برای آبی اناری ها به میدان رفته است.