ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی تهران جداگانه تجلیل می شوند
ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی تهران جداگانه تجلیل می شوند

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: به دلیل محدودیت های کرونایی مراسم تجلیل از ۱۵ ورزشکار استان تهران اعزامی به بازیهای المپیک و پارالمپیک توکیو توسط هیات ها و ادارات کل ورزش و جوانان استان تهران به صورت جداگانه در حال انجام است. نصرالله پریچهره در گفت و گو با حاشیه ورزش، اظهار […]

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: به دلیل محدودیت های کرونایی مراسم تجلیل از ۱۵ ورزشکار استان تهران اعزامی به بازیهای المپیک و پارالمپیک توکیو توسط هیات ها و ادارات کل ورزش و جوانان استان تهران به صورت جداگانه در حال انجام است.

نصرالله پریچهره در گفت و گو با حاشیه ورزش، اظهار کرد: به دلیل محدودیت های کرونایی چون امکان برگزاری مراسم تجلیل از کلیه ورزشکاران استان تهران اعزامی به بازیهای المپیک و پارالمپیک در یک روز وجود نداشت، تصمیم بر این شد که این مراسم به صورت جداگانه توسط هیات ها و ادارات کل ورزش و جوانان استان تهران انجام شود.

وی گفت: روز یکشنبه ۲۰ تیر این مراسم توسط هیات های تیراندازی، بوکس، کاراته و کشتی شهرستان اسلامشهر انجام شد و از ورزشکاران و مربیان اعزامی به المپیک همچون سجاد گنج زاده، شاهین موسوی و مصطفی حسین خانی تجلیل به عمل آمد.
پریچهره خاطرنشان کرد: در ادامه مراسم تجلیل از ورزشکاران استان تهران اعزامی به المپیک توکیو امروز هم قرار است از مهیار صداقت در رشته تیراندازی، احسان حدادی دوومیدانی، علی پاکدامن در شمشیربازی، حمیده عباسعلی در کاراته، وحید نوری جودوی نابینایان و کم بینایان، سجاد مشایخی و سعید داورپناه در بسکتبال و همچنین کادر فنی این رشته ها توسط اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و شهرستان ری تجلیل به عمل آید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران  گفت: برخی از ورزشکاران استان تهران نیز همچون ثریا آقایی در بدمینتون و علی داودی وزنه برداری چون امکان حضور در مراسم تجلیل را ندارند، قرار است با حضور در محل اردوی این ورزشکاران از آنها نیز پیش از اعزام به المپیک تجلیل به عمل آوریم.

وی در پایان افزود: امسال سعی داشتیم مراسم تجلیل از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی را همچون دوره های قبل با حضور استاندار تهران برگزار کنیم که متاسفانه محدودیت های کرونایی مانع انجام این مراسم شد.