ورود به زمین برای گُل‌سازی
ورود به زمین برای گُل‌سازی
سید مهدی رحمتی سعی داشت با تغییرات خود برتری مقابل نفت مسجدسلیمان را به دست بیاورد.

به گزارش حاشیه ورزش

آلومینیوم اراک دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان را با چهار تغییر نسبت به بازی برابر گل گهر و پیروزی بزرگ گذشته‌اش در سیرجان آغاز کرد و سید مهدی رحمتی تصمیم گرفت به برخی نفرات، ازجمله علیرضا نقی‌زاده، استراحت بدهد تا آنها با توان بیشتری به استقبال بازی پایانی لیگ برتر برابر فولاد خوزستان بروند.

علیرضا نقی‌زاده که همراه با تیم‌های تراکتور تبریز، گسترش فولاد و آلومینیوم اراک تجربه گلزنی مقابل فولاد خوزستان را دارد، با نظر رحمتی برای دیدار هفته پایانی لیگ برتر رزرو شده بود تا پس از استراحت برابر نفت مسجدسلیمان به استقبال بازی آینده برود که البته برای دقایقی هم در این مسابقه به کار گرفته شد.

هافبک آلومینیوم که نمایش موثری در دوران حضورش در این تیم داشته و گل سه امتیازی هم مقابل مس کرمان به ثمر رسانده، پس از حضور کوتاه مدت و حدودا 20 دقیقه‌ای مقابل نفت مسجدسلیمان، امیدوار است در دیدار آینده برابر فولاد خوزستان دوباره خاطرات خوش خود را تکرار کند و باز هم در جدال با این تیم گلزنی داشته باشد.

نقی‌زاده که ازجمله بازیکنان مورد اشاره مهدی رحمتی برای اتمام قراردادش با باشگاه آلومینیوم و جزء لیست تمدیدی‌های وی به شمار می‌رود، بعید نیست در پایان فصل راه تیم دیگری را در پیش بگیرد و بعد از دو سال از جمع اراکی‌ها برود.