ورود جهانبخش به لیگ قهرمانان با لبخند
ورود جهانبخش به لیگ قهرمانان با لبخند
ستاره ایرانی فاینورد امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به همراه تیمش است.

به گزارش حاشیه ورزش

علیرضا جهانبخش طی چهار فصل مختلف فوتبالی ازجمله دو سال اخیر، تجربه حضور در رقابت‌های اروپایی را به دست آورد، اما هنوز مثل برخی لژیونرهای ایرانی ازجمله مهدی طارمی، سردار آزمون و… بازی در لیگ قهرمانان را تجربه نکرده بود که احتمالا سال آینده به این مهم می‌رسد.

این بازیکن که حدود سه هفته قبل در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل رُم به میدان رفت و نتوانست صعود به نیمه نهایی را همراه با فاینورد تجربه کند، حالا در آستانه کسب عنوان قهرمانی لیگ اردیویسه همراه این تیم و در حال صعود مستقیم به لیگ قهرمانان است و می‌تواند به یک افتخار جدید برسد.

علیرضا جهانبخش که دوران فوق‌العاده‌ای در آلکمار داشت و حالا در فاینورد دوباره به روزهای خوب گذشته‌اش نزدیک شده، طی چهار هفته گذشته لیگ اردیویسه هلند یک بار نیمکت‌نشین بوده و در سه مسابقه به‌عنوان یار جانشین به زمین رفته که امیدوار است این وضعیت در دیدار امشب مقابل گو اهد ایگلز برای او پایان پیدا کند.

تیم فوتبال فاینورد از ساعت ۱۸:۱۵ امشب در ورزشگاه د کویپ یکی از دیدارهای هفته سی و دوم لیگ اردیویسه هلند را مقابل گو اهد ایگلز برگزار می‌کند که پیروزی یاران جهانبخش آنها را به امتیاز ۷۹ می‌رساند و در کنار نزدیک کردن به عنوان قهرمانی، بخاطر تفاضل امتیازی با آژاکس رده سومی، سهمیه حضورشان در لیگ قهرمانان اروپا (گروهی یا پلی‌آف) را قطعی می‌کند.