وریا حق نکونام را کف دستش گذاشت!
وریا حق نکونام را کف دستش گذاشت!
در شرایطی که هنوز کمتر از چند روز از معارفه جواد نکونام در سمت سرمربیگری استقلال سپری‌شده، وریا حاضر نمی شود حتی به نکونام بابت حضورش در جایگاه سرمربیگری استقلال تبریک بگوید!

تابستان سال ۱۴۰۱ و تلاش های سرمربی امروز تیم استقلال برای بیرون نماندن کاپیتان تیم قهرمان لیگ برتر بیست و یکم از چرخه پولساز فوتبال هنوز از یادها نرفته است، هرچند که…

یکی از فوتبالیست هایی که در طول سال‌های اخیر همواره تلاش کرده خودش را همراه، غمخوار، دلسوز مردم و درگیر با اتفاقات اجتماعی نشان بدهد همان فوتبالیستی بود که سال گذشته پس از رسیدن به شرایط سنی سی و چهار سالگی و در وضعیتی که دیگر به درد بازی در لیگ برتر نمی خورد با موج حمایتی برخی از پیج های اینستاگرامی سعی داشت خودش را در فضایی قرار بدهد که متفاوت با نظر مدیران باشگاه استقلال باشد.

از بین ۱۶ تیم لیگ برتری هیچ باشگاهی او را نمی خواست. دنبال کننده های فوتبال می‌دانند پس از پایان لیگ برتر بیست و یکم و

بالا رفتن جام قهرمانی استقلال روی دستان تیم استقلال این بازیکن قراردادش با تیم استقلال تمام شد و مدیران مجموعه استقلال دیگر حاضر به تمدید با این بازیکن نبودند.

فوتبالیستی که در لیگ برتر بیست و یکم و تقریباً از اواسط فصل به بعد جایگاه خودش در ترکیب ثابت این تیم را هم از دست داد و به نیمکت استقلال تبعید شد بازیکنی که از مجموع ۳۰ هفته مسابقات استقلال (در لوای حمایت همه جانبه فرهاد مجیدی – سرمربی وقت استقلال) تنها در ۲۰ بازی به میدان رفت و فقط در ۹ دیدار در ترکیب اصلی استقلال قرار گرفت.

حضور ۱۰۶۲ دقیقه ای وریا غفوری در ترکیب تیم استقلال در فصلی که این تیم قهرمان شد، میانگین تنها ۵۳ دقیقه بازی برای استقلال را برای او جای گذاشته بود. وریا در ۱۱ دیدار از روی نیمکت به ترکیب اصلی اضافه شد و هرگز نتوانست حتی از روی نقطه پنالتی گلی برای این تیم به ثمر برساند.

فارغ از اتفاقاتی که طی این سال ها رخ داد، بازی‌های ضعیف به ویژه در لیگ بیستم و بیست و یکم، همچنین پنالتی های حساسی که وریا غفوری برای استقلال از دست داد، رسیدن این بازیکن به سن ۳۴ سالگی مدیران باشگاه آبی پایتخت را بر آن داشت تا قرارداد کاپیتان تیم شان را پس از ۶ فصل، دیگر تمدید نکنند. موضوعی که البته بی دلیل از سوی شبکه های اجتماعی به مسائل مختلف اجتماعی ربط داده شد و در نهایت از یاد همه برد که این بازیکن در سال های پیش از آن چطور و با چه روش‌هایی سقف قراردادش را تا ۴ برابر افزایش داد تا با رقمی چشمگیر در استقلال بماند.

منبع:مشرق نیوز

  • منبع خبر : مشرق نیوز