وزنه‌بردار ایران: در قهرمانی جهان امید مدال دارم
وزنه‌بردار ایران: در قهرمانی جهان امید مدال دارم
وزنه‌بردار دسته ۱۰۹ کیلوگرم ایران گفت: تمام تلاشم را می کنم دست پر از قهرمانی جهان برگردم و امید دارم که به مدال برسم.

مهدی کرمی در گفت و گو با حاشیه ورزش درباره وضعیت خود برای حضور در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۲ کلمبیا بیان کرد: با توجه به اینکه مسابقات قهرمانی جهان، گزینشی المپیک پاریس نیز هست، به مسابقات بزرگی تبدیل شده است. من هم شرایط بدنی خوبی دارم و رکوردهایم هم راضی کننده است و امیدوارم که دست پر از قهرمانی جهان برگردم. ما زحمت خودمان را می کشیم و کادرفنی نیز پابه پای ما آمده است.

کرمی در پاسخ به این پرسش که دسته ۱۰۹ کیلوگرم همیشه رقابت سنگینی داشته و مدعی در آن زیاد بوده است اکنون که از اوزان المپیکی خارج شده است، فکر می کند که رقابت در این دسته سبک تر شده باشد؟ تاکید کرد: رقابت سبک تر نشده است چون نورالدینوف ازبکستانی در این دسته است و یک رقیب از بلغارستان دارم. برای من که رقابت سبک نیست و هنوز عنوان داران هستند.

او در مورد اینکه چقدر شانس کسب مدال دارد، گفت: تمام تلاشم را می کنم دست پر برگردم و امید دارم که مدال بگیرم. تمام ما ملی‌پوشان به شدت سخت‌ترین تمرینات را انجام می‌دهیم که همه با مدال برگردیم.

کرمی در پاسخ به این پرسش که رکورد اولیه او ۳۹۷ کیلوگرم و الان چقدر به این رکورد نزدیک است؟ تصریح کرد: در رکورد گیری همان رکورد مجموع ۳۹۷ را تکرار کردم و انشاالله اگر همین رکورد مجموع را در قهرمانی جهان تکرار کنم، روی سکو می روم.

وزنه بردار دسته ۱۰۹ کیلوگرم ایران در مورد کنترل استرس خود در اولین تجربه حضور در مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان گفت: به هر حال حضور در قهرمانی جهان فشار ایجاد می‌کند و هر ورزشکاری که باشد حتی قهرمان المپیک، استرس خواهد داشت من هم خودم را آماده کرده ام تا در قهرمانی جهان نتیجه لازم را بگیرم.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه از او به عنوان یکی از سرمایه‌های وزنه برداری یاد می شود و چه برنامه ای دارد تا بتواند در این دسته مدعی باشد؟ تاکید کرد: کمیته فنی و کادرفنی به من لطف دارند. تمام تلاشم را می کنم جبران کنم و امیدوارم وزنه های خوبی بزنم. خود به شخصه برای قهرمانی آسیایی ۲۰۲۳ و بازی‌های آسیایی برنامه‌های دیگری دارم و می‌خواهم مدال خوش رنگی به دست آورم.