وضعیت داوری در والیبال زنان چگونه است؟
وضعیت داوری در والیبال زنان چگونه است؟
سرمربی تیم والیبال زنان ذوب‌آهن در مورد وضعیت داوری در لیگ زنان گفت: داوران در برخی از شهرستان‌ها عملکرد ضعیفی ارائه می‌دهند و این تا حدودی تیم‌ها را با چالش مواجه می‌کند.

به گزارش حاشیه ورزش ، چهار هفته از لیگ برتر والیبال زنان گذشته است و تیم سایپا تهران با ۱۲ امتیاز در رتبه اول جدول رده‌بندی قرار دارد. ذوب‌آهن هم که یکی از مدعیان قهرمانی است با ۱۰ امتیاز در رتبه سوم قرار گرفته است.

پریسا بحرینی، سرمربی ذوب‌آهن در گفت‌وگو با ایسنا به کیفیت مسابقات لیگ اشاره و بیان کرد: همه تیم‌ها مخصوصا چهار، ‌پنج تیم اول جدول رده‌بندی برای کسب سکو تلاش می‌کنند. بقیه ممکن است ضعیف باشند که به خاطر جوانی و کم تجربگی آنهاست، اما کم کم کار می‌کنند و بهتر از این می‌شوند. همه تلاش و تمرین می‌کنند و به دنبال کسب سکو هستند.

او در مورد عملکرد تیم خود در چهار هفته گذشته گفت: از نظر کیفی روند رو به رشدی داریم و راضی هستم. بازیکنان نکات مد نظر کادر فنی را رعایت و تلاش می‌کنند. به اهداف مدنظرمان تا الان رسیده‌ایم و از این به بعد هم تلاش‌مان را بیشتر می‌کنیم.

بحرینی با بیان اینکه تیم ذوب آهن همیشه به سکو فکر می‌کند، تصریح کرد: بازیکنان ما تقریبا جوان شده‌اند و فقط یکی دو نفر بالای ۳۰ سال داریم، به همین دلیل هماهنگ کردن آنها مقداری سخت است. من هم دیر به گروه اضافه شدم اما خانم صادقی زحمت کشید و کارهای تیم را انجام دادند. با این حال کمی ناهماهنگی داریم که تلاش می‌کنیم در دور برگشت برطرف شود.

سرمربی تیم ذوب‌آهن به وضعیت داوری‌های لیگ اشاره و بیان کرد: داوران در برخی از شهرستان‌ها عملکرد ضعیفی ارائه می‌دهند و این تا حدودی تیم‌ها را با چالش مواجه می‌کند. اکثر بازیکنان هم باتجربه هستند و از شرایط داوری اطلاع دارند، می‌دانند چه مواردی خطا نیست و ممکن است اعتراضی داشته باشند. بنابراین بهتر است از داوران خوب استفاده شود. نمی‌گویم که داوران طرف تیمی را می‌گیرند یا می‌خواهند اخلال ایجاد کنند اما تجربه خیلی مهم است.