وضعیت ذوب‌آهن در تعطیلات لیگ
وضعیت ذوب‌آهن در تعطیلات لیگ
هافبک ذوب‌آهنی پس از توافق دو طرفه از جمع شاگردان تارتار جدا شد.

به گزارش حاشیه ورزش ، پس از پیروزی ۵ بر یک و روحیه بخش شاگردان تارتار در هفته یازدهم لیگ برتر، تمرینات این تعطیل شد و پس از ۱۵ روز مجددا استارت خورد. آن‌ها چهار روز بعد از شروع تمرینات خود در اولین دیدار دوستانه مقابل سپاهان نوین به تساوی یک بر یک دست پیدا کردند.

در ادامه شاگردان تارتار ۳ آذر در اصفهان به مصاف سپاهان رفتند و در این دیدار مقابل شاگردان سپاهان به تساوی بدون گل رسیدند. تارتار برای محک بازیکنانش و حفظ روحیه رقابت سعی در برگزاری بازی دوستانه داشت و بر همین اساس اردوی تیم خود را در تهران برگزار کرد. آن‌ها در این اردو یک دیدار دوستانه مقابل گل‌گهر نیز برگزار کردند و توانستند شاگردان قلعه‌نویی را با ۲ گل شکست دهند تا آمادگی خود را به رخ حریفان‌شان بکشانند.

ذوب‌آهنی‌ها اکنون در اصفهان تمرین می‌کنند و در ادامه یک بازی دوستانه دیگر مقابل ون‌پارس برگزار خواهند کرد. ذوب‌آهنی‌ها در اولین خود ۲۸ آذر در خانه باید به مصاف آلومینیوم اراک بروند.

خبر دیگر از اردوی ذوب‌آهنی‌ها جدایی هافبک تاجیکستانی این تیم است. کادرفنی باتوجه به عملکرد احسون پنج‌شنبه، هافبک گاندوها، نظر به جدایی این بازیکن داشتند و همین مساله باعث شد این بازیکن با توافق دو طرفه از ذوب‌آهن جدا شود.

هم‌چنین طی روزهای اخیر اخباری مبنی بر توافق سینا اسدبیگی و با باشگاه ذوب‌آهن منتشر شده بود که محمد مهدی رمضانی، سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن در گفت‌وگو با ایسنا این خبر را تکذیب کرد و عنوان کرد پرونده جدایی سینا اسدبیگی به مرحله نهایی نرسیده است. وکیلای دو باشگاه ذوب‌آهن و پرسپولیس مذاکراتی با هم داشته‌اند اما هنوز توافقی صورت نگرفته است.