وعده طباطبایی عملی نشد/ اتاق دبیر فدراسیون بسکتبال همچنان خالی است!
وعده طباطبایی عملی نشد/ اتاق دبیر فدراسیون بسکتبال همچنان خالی است!
در حالی که طباطبایی اعلام‌ کرد تکلیف جایگزین دبیر فدراسیون بسکتبال تاپایان هفته گذشته مشخص می‌شود، با گذشت یک روز از هفته جاری هم خبری در این‌ مورد به گوش نمی‌رسد.

به گزارش نخست نیوز ، ۱۶ روز پیش بود که خبر استعفای شبنم کلاهی از سمت دبیری فدراسیون بسکتبال توسط رسانه‌ها منتشر شد تا به این ترتیب، نخستین دبیر زن فدراسیون اینگونه به همکاری خود با رامین طباطبایی پایان دهد. اتفاقی که تا کنون خبر دقیقی هم در مورد دلیل آن‌ در دسترس نیست، چرا که کلاهی تا کنون صحبتی در این مورد انجام نداده است.

البته فدراسیون ‌نیز در این زمینه ابتدا به مدت چهار روز سکوت اختیار کرد تا اینکه نهایتا با انتشار بیانیه‌ای نسبت به این تصمیم دبیر خود واکنش نشان داد. در بیانیه فدراسیون بسکتبال دلیل این استعفا مسائل شخصی اعلام شد، اما با توجه به پست کلاهی در صفحه رسمی فضای مجازی خود (چند روز پس از استعفا منتشر شد)، نمی‌توان دلیل اصلی را این‌ موضوع دانست.

با این حال اکنون دبیر فدراسیون بسکتبال در بازه زمانی حساس فعلی از سمت خود کنار رفته و حدود ۱۶ روز است که این پست اجرایی در فدراسیون بدون مسئول رها شده است. سمتی که وظیفه اصلی آن رسیدگی به امور اجرایی است و از بازوهای اصلی یک رئیس فدراسیون به شمار می‌رود.

طباطبایی در مصاحبه ۱۹ اردیبهشت خود با رسانه‌ها اعلام کرد که تکلیف دبیر فدراسیون تا انتهای همان هفته (هفته‌ای که گذشت) مشخص خواهد شد، اما حالا با گذشت بیش از دو هفته از استعفای دبیر فدراسیون، همچنان فدراسیون از مشخص کردن جایگزین کلاهی خود داری کرده است. البته طبق برخی گفته‌ها دبیر جدید فدراسیون از وزارت ورزش می‌آید که باید دید نتیجه این اخبار چه خواهد بود.

حالا که تیم ملی بسکتبال ایران خود را برای مسابقات پنجره سوم کاپ آسیا و المپیک آماده می‌کند، به نظر می‌رسد وجود دبیر فدراسیون می‌تواند برنامه‌های مد نظر را با سرعت بیشتری پیش ببرد که با توجه به این موضوع، باید دید آیا جایگزین کلاهی تا انتهای این هفته مشخص خواهد شد یا خیر؟ چرا که تا همین الان نیز دو روز از وعده طباطبایی در مورد مشخص کردن جایگزین کلاهی گذشته است.