وقتی همسر توس می خواست او را بکشد
وقتی همسر توس می خواست او را بکشد
ستاره سابق تیم ملی فوتبال آرژانتین اعتراف کرد وقتی قصد داشت یوونتوس را ترک کند و به آرژانتین برگردد همسرش از شدت ناراحتی می خواست او را بکشد.

به گزارش حاشیه ورزش  کارلوس توس از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ پیراهن یوونتوس را بر تن کرد و  توانست عملکرد بسیار خوبی در بیانکونری ها داشته باشد.

توس درباره روزهای حضورش در یوونتوس گفت: پیوستن به یوونتوس برای من همچون تنفس کردن هوای پاک بود. حضورم در یوونتوس در ابتدا باور نکردنی بود. من راهی باشگاه بزرگی شده بودم و پیراهن اسطوره تیم دل پیرو را برتن کردم. همه چیز برای من در یوونتوس خاص بود.

او ادامه داد: روزهای خوبی را در یوونتوس تجربه کردم. وقتی تصمیم گرفتم که به آرژانتین برگردم همسرم فانیسا می خواست که من را بکشد. در  ایتالیا همه چیز برای من بسیار آسان بود. ایتالیایی ها مانند ما بودند. بخشی از قلب من برای همیشه در یوونتوس باقی خواهد ماند. هر بار که پیراهن یوونتوس را برتن می کردم از جان مایه می گذاشتم و بخشی از قلبم را در زمین جا می گذاشتم. احساس می کنم که هواداران هم حس خوبی نسبت به من داشتند و دلیل جدایی را می دانستند. من آخرین بار در لیگ قهرمانان اروپا برای یوونتوس بازی کردم و بعد از آن به آرژانتین برگشتم.

کارلوس توس در سال ۲۰۱۳ از منچستر سیتی به یوونتوس پیوست. او در ۶۶ بازی که برای یووه در سری A انجام داد ۳۹ گل به ثمر رساند و در لیگ قهرمانان اروپا هم ۸ گل برای تیمش زد.

منبع :ایسنا

  • منبع خبر : ایسنا