وینیسیوس: رونالدو بُت من است
وینیسیوس: رونالدو بُت من است
ستاره برزیلی تیم فوتبال رئال مادرید که در این فصل با شماره فوق ستاره اسبق این تیم به میدان خواهد رفت، به مرد پرتغالی ادای احترام کرد.

 به گزارش حاشیه ورزش وینیسیوس جونیور و رودریگو، زوج جدانشدنی رئال داخل و خارج از زمین هستند. هر دو در یک فصل از برزیل به کهکشانی‌ها پیوستند. حالا با توجه به جدایی کریم بنزما، مارکو آسنسیو و ادن هازارد، این دو مسئولیت به‌ مراتب بیشتری دارند و این مسئولیت در تغییر شماره پیراهن آنها نمود پیدا کرد.

وینیسیوس در این فصل پیراهن کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی اسبق رئال را بر تن خواهد کرد و شماره ۱۱ به رودریگو رسیده؛ دو شماره‌ای که برای رئال پر از خاطره است!

جونیور درباره پوشیدن شماره رونالدو گفت: بابت پوشیدن این شماره که بسیاری از بزرگان آن را به تن کرده‌اند، بسیار سپاسگزارم. خیلی ارزشمند است چون از وقتی که بچه بودم این شماره را دوست داشتم.

وی افزود: کریستیانو رونالدو الهام‌بخش من است چون تمام بازی‌های او را دیده‌ام و او دوران برجسته‌ای را در باشگاه رقم زد. او بُت من است.

رودریگو هم درباره پوشیدن پیراهن شماره پاکو خنتو، گفت: او ۶ بار لیگ قهرمانان را فتح کرد و برای من مایه افتخار است که می‌توانم خودم را در فاصله‌ای نزدیک به این دستاورد حس کنم

منبع : ایرنا 

  • منبع خبر : ایرنا