وینیسیوس و کارواخال به داربی مادرید می‌رسند؟
وینیسیوس و کارواخال به داربی مادرید می‌رسند؟
دو بازیکن مصدوم رئال پیش از داربی به تمرین‌های تیم‌شان برگشتند.

دو بازیکن مصدوم رئال پیش از داربی به تمرین‌های تیم‌شان برگشتند.

به گزارش حاشیه ورزش به نقل از اسپورت، با اینکه کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بازگشت وینیسیوس جونیور را برای دیدار مقابل اتلتیکومادرید در لالیگا رد نکرد، بعید است که این مهاجم برزیلی و دنی کارواخال برای این دیدار در دسترس باشند.

وینیسیوس اکنون به صورت انفرادی تمرین می‌کند. این بازیکن برزیلی تحت آزمایش‌های پزشکی بیشتری قرار خواهد گرفت تا ببیند روند بهبودی‌اش چگونه است.

سرمربی ایتالیایی برای تصمیم‌گیری درباره ترکیب اصلی تیمش در داربی تا چند ساعت قبل از بازی صبر خواهد کرد. اگرچه انتظار نمی‌رود هر دو بازیکن مصدوم در داربی مادرید بازی کنند.

شاگردان آنچلوتی که تمام دیدارهایشان در فصل جاری لالیگارا  پیروز شده‌اند در لیگ قهرمانان نیز توانستند رقابت‌ها را با برد شروع کنند. جود بلینگام، ستاره رئال مادرید در این فصل، توانست در اولین دیدارش در اروپا با پیراهن رئال گل تیمش را در دقیقه ۹۰ برابر یونیون‌برلین به ثمر برساند.

این در حالی است که اتلتیکو رقابت‌های اروپایی را با تساوی شروع کرد. لاتزیو در حالی که با یک گل از اتلتیکومادرید عقب بود توانست در ثانیه‌های پایانی گل تساوی را به ثمر برساند. پروودل، دروازه‌بان پیش‌تاخته لاتزیو، در این بازی توانست دست به کار بزرگی بزند و گل تساوی را ثبت کند. پیش‌تر پابلو باریوس برای اتلتیکومادرید گل زده و تیمش را پیش انداخته بود.

منبع ایسنا

  • منبع خبر : ایسنا