وینیسیوس گفت: آنچلوتی بعضی وقت ها عصبانی می شود
وینیسیوس گفت: آنچلوتی بعضی وقت ها عصبانی می شود
ستاره برزیلی رئال مادرید از نقش پررنگ آنچلوتی در پیشرفت خود سخن به میان آورد و از گلزنی ‌و پیروزی برابر سلتاویگو ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از اسپورت ، رئال مادرید در هفته دوم رقابت‌های لالیگا به مصاف سلتاویگو رفت و توانست با نتیجه قاطع چهار بر یک به پیروزی دست پیدا کند.

رئال با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۶ امتیازی شد و در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت.

وینیسیوس در این بازی عملکرد بسیار خوبی داشت به طوریکه یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل هم داد.

او بعد از بازی گفت: بازی کردن در خانه سلتاویگو بسیار سخت است. هواداران سلتا به خوبی از تیم خود حمایت می کنند و این شرایط را برای هر تیمی سخت می کند. با اعتماد به نفس بالایی بازی کردیم و بدون شک چنین پیروزی‌هایی اعتماد به نفس ما را بالا خواهد برد.

او ادامه داد: سلتاویگو تیم بزرگی است و در ورزشگاه خانگی خود بسیارخوب بازی می‌کند. شکست سلتاویگو برای هیچ تیمی آسان نیست و این نتیجه نشان می‌دهد که ما چقدر خوب کار کرده‌ایم.

این بازیکن برزیلی درباره آنچلوتی گفت: بدون شک او مهم ترین نقش را در پیشرفت بازیکنان جوان رئال مادرید داشته است. آنچلوتی آرامش خاصی به ما می دهد و البته بعضی وقت‌ها هم عصبانی می شود.

بازگشت آنچلوتی به رئال مادرید باعث شد تا وینیسیوس عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد و بهترین فصل دوران فوتبالی خود را با رئال مادرید پشت سر بگذارد.

او فصل قبل گل قهرمانی رئال در لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر رساند و نقش بسزایی در قهرمانی کهکشانی ها در لالیگا هم داشت.