پاتوسی موتور تیم فولاد است
پاتوسی موتور تیم فولاد است
پیشکسوت باشگاه فولاد از نمایش این تیم برابر آخال تمجید کرد.

افشین حاجی‌پور در گفت‌وگو با حاشیه ورزش، درباره پیروزی فولاد برابر آخال اظهار کرد: در دور رفت مسابقات، شناخت تیم‌ها نسبت به هم کمتر بود اما فولاد در دور رفت یکی از بهترین تیم‌ها بود و بازی‌های خوبی به نمایش گذاشت و به نظرم بد شانسی آورد که نتوانست صدرنشین شود که این هم به خاطر گل زده کمتر بود.

وی در ادامه با اشاره به تغییرات در ترکیب فولاد به واسطه نبود شیمبا در خط حمله، گفت: در طی چند سال اخیر به گلزنی شیمبا در فولاد و حضور فعال او در ترکیب تیم عادت کرده بودیم که در بازی حضور نداشت اما در روزی که او نبود هم جواد نکونام می‌دانست از بازی چه می‌خواهد و با شناخت صد درصدی به بازی آمده بود و به دنبال برد بود تا به نوعی صعودش را مسجل کند.

بازیکن سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: با شروع بازی، تیم‌ها به خوبی همدیگر را محک زدند و درگیری در میانه میدان بود و فولاد با ارائه بازی بهتر توانست گل برتری را بزند. البته در نیمه اول به نظر من دو تیم خیلی ایجاد موقعیت نکردند اما در نیمه دوم که نیمه مربیان است، تیم آخال قصد داشت به فولاد فشار بیاورد اما باتوجه به سیستم جواد نکونام که بیشتر دفاعی و ضد حمله است، فولاد در این نیمه بیشتر تلاش کرد از تک گل خود محافظت کند.

وی عنوان کرد: البته این نوع بازی برای من نگرانی و دلهره به وجود آورد زیرا یک گل هیچ وقت ضامن بردن و کسب سه امتیاز نیست و این برای بازی‌های بعد جای دلهره دارد. به هر حال انتظار می‌رفت که فولاد مقابل آخال بهتر ظاهر شود که امیدوارم فولاد در بازی‌های آینده به ویژه خط حمله با برنامه‌تر ظاهر شود. البته به نظر من فولاد پتانسیل صعود را دارد و یکی از تیم‌های شایسته برای صعود است.

حاجی‌پور در پایان با بیان این که در این رقابت‌ها چیزی از گومز ندیدم، گفت: موتور تیم فولاد آیاندا پاتوسی است. او هر وقت روی فرم بوده توانسته است حلقه اتصال خط هافبک به خط حمله باشد.