پاداش فدراسیون اسکیت برای مدال آوران هانگژو
پاداش فدراسیون اسکیت برای مدال آوران هانگژو
رییس فدراسیون اسکیت گفت: سعی داریم در جهت ایجاد انگیزه و ارتقای روحیه ورزشکاران اعزامی به هانگژو پاداشی را برای مدال آوران پیش‌بینی کنیم.

رییس فدراسیون اسکیت گفت: سعی داریم در جهت ایجاد انگیزه و ارتقای روحیه ورزشکاران اعزامی به هانگژو پاداشی را برای مدال آوران پیش‌بینی کنیم.

مجید هنرجو در گفت وگو با حاشیه ورزش: درباره وضعیت تیم اسکیت اعزامی به بازی های آسیایی هانگژو چین، اظهار کرد: برای کسب بهترین نتیجه در بازی های آسیایی، از سال گذشته تاکنون  14 مرحله اردو را در اسکیت سرعت و فری استایل پشت سر گذاشتیم که در نهایت از بین 40 ورزشکار حاضر در سرعت 8 ورزشکار (4 دختر و 4 پسر) و در فری استایل از بین 60 نفر، 4 ورزشکار (2 دختر و 2 پسر) که جزو بهترین‌های این رشته هستند به اردوی آمادگی دعوت شدند که هر دو تیم از نظر تاکتیکی و روانی در شرایط بسیار خوبی قرار دارند.

وی در پاسخ به این رشته که در کدام رشته شانس کسب مدال در هانگژو داریم، گفت: در فری استایل با توجه به نتایجی که در مسابقات جهانی ایتالیا و فرانسه کسب کردیم و زحماتی که ورزشکاران طی 2 سال گذشته کشیده‌اند هر 4 ورزشکار اعزامی شانس کسب مدال دارند اما در سرعت تنها در رشته امدادی شانس مدال داریم که پیش‌بینی ما کسب مدال برنز در این ماده است. هدف گذاری بر این است که با کسب بهترین نتیجه در هانگژو به ارتقای جایگاه کاروان ایران در این بازی ها کمک کنیم.

هنرجو ادامه داد: در شرایطی اسکیت‌بازان را برای مسابقات آسیایی آماده کردیم که از زمین اسکیت مناسبی برخوردار نبودیم اما با این وجود به کسب بهترین نتیجه امیدواریم.

وی در پایان با اشاره به حمایت خوب کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان از ورزشکاران اعزامی به هانگژو، خاطرنشان کرد: در این دوره ورزشکاران اعزامی از حمایت خوب کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش برخوردار و از تمام تجهیزات و امکانات از نظر پزشک، روان شناس، پزشک تغذیه ، ماساژور و… بهره‌مند بودند. حتی در جهت ارتقای روحیه و انگیزه ورزشکاران اعزامی سعی داریم با تصویب هیات رییسه فدراسیون پاداشی را برای مدال آوران در نظر بگیریم تا در بهترین شرایط در رقابت‌های آسیایی شرکت کنند.

منبع : ایسنا 

  • منبع خبر : ایسنا