پارگی رباط صلیبی فدریکو کیه‌زا تایید شد
پارگی رباط صلیبی فدریکو کیه‌زا تایید شد
فدریکو کیه‌زا به دلیل مصدومیت ادامه فصل جاری رقابت‌های فوتبال اروپا را از دست داد.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از فوتبال ایتالیا، در جریان دیدار تیم‌های رم و یوونتوس که به برتری ۳-۴ یووه انجامید، فدریکو کیه زا دچار مصدومیت شدید شد و اکنون مشخص شد این بازیکن رباط صلیبی پاره کرده است.

باشگاه یوونتوس پس از انجام تست‌های پزشکی اعلام کرد که ACL یا رباط صلیبی کیه‌زا پاره شده و به احتمال فراوان این بازیکن تا انتهای فصل نمی‌تواند به میادین بازگردد.

به این ترتیب او در بازی‌های حساس ایتالیا در انتخابی جام جهانی نیز غایب خواهد بود و این ضربه بزرگی به تیم مانچینی خواهد بود. یووه در ادامه فصل، بازی‌های دشواری پیش‌رو دارد و نبود این بازیکن ضرر زیادی به این تیم خواهد زد و به همین خاطر باید انتظار داشت که تیم ایتالیایی در نقل و انتقالات زمستانی برای خرید بازیکن جدید دست به کار شود.

یک‌شنبه شب تیم‌های رم و یوونتوس در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت‌های سری آ ایتالیا در ورزشگاه المپیکو به مصاف هم رفتند که در پایان بیانکونری‌ها موفق شدند میزبان خود را در دیداری تماشایی با نتیجه چهار بر سه مغلوب کنند. یوونتوس با این برد شیرین ۳۸ امتیازی شد و موقتا با ۲ بازی بیش‌تر نسبت به فیورنتینا به رده پنجم صعود کرد. رم نیز با تحمل نهمین شکست با ۳۲ امتیاز به رده هفتم سقوط کرد.