پاریسی‌ها دست بردار ستاره منچستر نیستند
پاریسی‌ها دست بردار ستاره منچستر نیستند
با وجود اینکه هنوز همه نگاه‌ها روی جذب مسی از سوی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن است، اما این باشگاه تلاشش را برای به خدمت گرفتن ستاره شیاطین سرخ ادامه می دهد.

به گزارش حاشیه ورزش، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن که امسال در نقل و انتقالات عملکرد فوق العاده‌ای داشته و توانسته ستاره‌های زیادی را جذب کند، در حال بستن قرارداد لیونل مسی است تا کار جذب این بازیکن را هم نهایی کند اما فوق ستاره آرژانتینی آخرین هدف نقل و انتقالاتی آنها نیست.

باشگاه پاری‌سنت‌ژرمن که تا کنون توانسته دوناروما را از میلان، اشرف حکیمی را از اینتر، سرجیو راموس را از رئال مادرید، جیرجی واینالدوم را از لیورپول را به خدمت بگیرد، از ابتدای نقل و انتقالات به دنبال خرید پل پوگبا نیز بود اما این انتقال هرگز جامه عمل به خود نپوشاند.

در حال حاضر هم با وجود اینکه مسی برای عقد قرارداد با PSG در پاریس به سر می برد، رسانه ها خبر از ادامه مذاکرات برای خرید پوگبا را دادند.

در این گزارش آمده است که با توجه به اینکه پوگبا سال آخر قراردادش را با منچستریونایتد سپری می کند، منچستر برای اینکه بتواند از فروش این بازیکند درآمد کسب کند، دنبال فروش او به بهترین شکل است.

  • منبع خبر : ایرنا