پاریس دیگر جای ماندن نیست: مسی برگشت و هو شد!
پاریس دیگر جای ماندن نیست: مسی برگشت و هو شد!
لیونل مسی در بازی امشب مقابل آژاکسیو لحظات عجیبی را سپری کرد و مورد خشم طرفداران قرار گرفت.

به گزارش حاشیه ورزش

رابطه لیونل مسی با پاری سن ژرمن و هوادارانش کاملا به هم خورده است.

این بازیکن آرژانتینی پس از غیبت در تمرینات به دلیل سفر بدون مجوز به عربستان سعودی، به ترکیب اصلی بازگشت و امشب مقابل آژاکسیو حضور داشت.

کریستوفر گالتیه در کنفرانس خبری پیش از بازی اعلام کرده بود که این بازیکن قرار است در ترکیب اصلی حضور داشته باشد، چراکه هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد.

اما برخلاف آنچه باشگاه انتظار داشت، طرفداران روی سکو امشب این اقدام را فراموش نکرده بودند و لیونل مسی را هو کردند. در واقع، آن‌ها این کار را با شدت بیشتری از حد معمول انجام دادند.

مسی طی پیام ویدیویی که ارسال کرده بود مدعی شد که از تصمیم گالتیه برای برگزاری تمرین ریکاوری پس از مسابقه لوریان اطلاع نداشته و به همین دلیل به عربستان سفر کرده بود. به همین دلیل باشگاه جرایم او را بخشید و این بازیکن به تمرینات بازگشت.

به نظر می‌رسد آینده لیونل مسی از پاری سن ژرمن دور است و همان‌طور که مارکا گفته، عربستان سعودی یا بارسلونا مقصد احتمالی او خواهد بود.

با هر لمس توپ او را هو کردند!

مسی امشب یک مسابقه معمولی را پشت سر نگذاشت. به گفته نشریه اسپانیایی مارکا او هر بار که در مسابقه امشب توپ را در اختیار می‌گرفت با هو و سوت طرفداران مواجه می‌شد.

او البته در جریان مسابقه تاثیر زیادی نداشت. فوق ستاره آرژانتینی او نه پاس گلی ارسال کرد و نه موفق به گلزنی شد. به نظر می‌رسد جو ورزشگاه پارک دو پرنس امشب کاملا روی تمرکز مسی اثرگذار بوده چراکه حتی هنگام گردن کردن بازیکنان قبل از مسابقه هم او مورد غضب تماشاگران بود.

قهرمان جهان به شدت مورد خشم طرفداران قرار دارد و با تداوم این روند بعید به نظر می‌رسد که اندک تمایل او برای تمدید قرارداد هم قوت بگیرد.